امواج ناپایدار از  آسمان اصفهان عبور می‌کند

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: امواج ناپایداری که از اواخر وقت دیروز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند تا اواخر وقت فردا بر روی استان فعال است.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور موج ناپایدار طی امروز تا اواسط وقت فردا از روی آسمان استان است.

وی افزود: بر این اساس در اکثر نقاط افزایش ابر، وزش باد و از اواخر وقت امروز بارش پراکنده برف در مناطق شمالی و شرقی استان نیز  پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه اواخر وقت دیروز بارش برف و باران در مناطق غربی و جنوبی استان اتفاق افتاد گرچه این امواج چندان قدرتمند نبود، ادامه داد: در فریدونشهر ۱.۵ میلی متر بارش باران گزارش شده است.

آقایی در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت که بر این اساس اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به صفر درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

وی  افزود: در این بازه زمانی، بویین میاندشت با هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و چوپانان با دمای ۲۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.