افزایش ظرفیت شبکه ارتباطی کشور در نوروز ۹۸

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، بهینه‌سازی و افزایش ظرفیت ترافیکی در نقاط پرتردد، آماده‌باش همه حوزه‌های فنی و غیر فنی به‌منظور حفظ پایداری شبکه در تمام مناطق مخابراتی سراسر کشور، از مهم‌ترین برنامه های این شرکت برای نوروز ۹۸ است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با بیان اینکه هر سال در ایام تعطیلات نوروزی فعالیت واحدهای مختلف شرکت مخابرات ایران به‌منظور خدمت‌رسانی همچنان برقرار است،  اظهار کرد: به‌منظور تحقق این هدف افزایش کارکرد بخش امور مشتریان در مراکز منتخب و همچنین افزایش ظرفیت شبکه تلفن همراه به‌تناسب رشد ترافیک در ایام نوروز از برنامه‌های ویژه این شرکت است.
وی افزود: در صورت نیاز به افزایش پهنای باند و راه‌اندازی سایت‌های سیار تلفن همراه، نسل سوم و چهارم به‌منظور پوشش نیازهای کامل ارتباطی پیش‌بینی‌شده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: همکاری با ستاد نوروزی در تمام مناطق به‌منظور ارائه خدمات زیرساختی به تمام بخش‌ها و همکاری مستمر با نهادهای مختلف، ارتباط مستمر با ستادهای نوروزی استان‌های مختلف در ایام تعطیلات و همچنین انجام گزارش‌گیری از شرایط ارتباطی استان‌ها به‌صورت روزانه و دریافت بازخورد خدمات به‌منظور بهینه‌سازی ارائه سرویس‌ها از اولویت‌های مجموعه مخابرات در نوروز ۹۸ است.
صدری با بیان اینکه انجام هرگونه عملیات برگردان و Down time در ایام نوروز ممنوع است، خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی دوره‌ای و مستمر در ایام نوروز به‌منظور حصول اطمینان از عملکرد صحیح درگاه‌های مرتبط با مشتریان افزایش‌یافته و تمام هم‌وطنان می‌توانند به‌منظور رفع ایرادات و خرابی‌های موردی به‌صورت شبانه‌روزی با مراکز و سامانه‌های پاسخگویی با شرکت مخابرات ایران تماس بگیرند.

کد خبر 368589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.