پروژه انتقال آب از خلیج فارس جدی گرفته شود

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به در دستور کار قرار گرفتن انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، ضروری است که این پروژه به صورت جدی پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی جوادی پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تبریک روز زن، روز وکیل و روز مهندس با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن پروژه انتقال آب از خلیج فارس برای اصفهان اظهار کرد: در این زمینه سازمان‌های عمومی و خصوصی اعلام آمادگی کرده و شهرداری اصفهان نیز بخشی از این پروژه را عهده دار شده است که ضروری است این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

اداره کل ورزش و جوانان به ورزشگاه رهنان توجه کند

همچنین علیرضا نصر اصفهانی نیز در بخش تذکرات این جلسه علنی ضمن انتقاد نسبت به عدم بهره برداری از ورزشگاه رهنان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان باید نسبت به این ورزشگاه توجه داشته باشد چرا که حتی این ورزشگاه از داشتن سرویس بهداشتی مناسب نیز محروم است.

وی همچنین لزوم فرهنگسازی در حوزه صرفه‌جویی در مصرف آب را ضروری دانست و گفت: هر چند افزایش بارشها را داشتیم اما همچنان باید نسبت به این امر توجه داشت و با توجه به خانه تکانی شهروندان، باید نسبت به مصرف آب برنامه ریزی بهتری داشته باشیم.

همچنین شیرین طغیانی، رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی نیز ضمن تبریک روز زن، روز وکیل و روز مهندس گفت: تاریخ پر افتخار ایران به خود می بالد که مهندسانی داشته که هنوز آوازه آنها در جهان به گوش می رسد و امروز نیز باید توجه داشته باشیم که برای مهندسان بن بستی وجود ندارد،  آنان یا راهی می سازند و یا راهی می‌یابند.

قدردانی از به روز رسانی حقوق کارکنان شهرداری

اصغر برشان، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این بخش ضمن قدردانی از شهرداری اصفهان مبنی بر به روز رسانی حقوق کارکنان شهرداری اظهار کرد: بهتر است که در این زمینه همکاری بیشتری بین سازمان‌های وابسته شهرداری، شهرداریهای مناطق و شهرداری مرکزی ایجاد شود.

کد خبر 368572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.