۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
جهانی عظیم از لنز کوچک عکاسان

این جهان عظیم می‌تواند در یک اتاق کوچک جا شود تنها اگر لنز دوربین هر کس یک زاویه‌ای را عکاسی کند، در آن لحظه است که رنگ‌ها، طعم‌ها و شکل‌ها در یک اتاق، جهانی بزرگ را شکل می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روزگاری که فضای مجازی به چالش کشیده می‌شود و ضررها و فوایدش هر لحظه گفته می‌شود یک گروه جهانی با استفاده از فیسبوک گروهی تشکیل داده و علاقه مندان عکاسی را کنار هم گرد آورده است تا بتواند از همه جای جهان عکس‌های متفاوت را نشان دهد و اینک عکاسان آزاد پا فراتر از دنیای مجازی گذاشته‌اند و در واقعیتی قشنگ عکس‌هایی جهانی را به نمایش گذاشتند.

علیرضا ناصری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عکاسان آزاد در سال ۹۲ با هدف ترویج آموزش و گسترش هنر عکاسی آغاز به کار کرد و این گروه با بیش از ۴۱ هزار عضو از ۱۷ کشور دنیا در فضای مجازی مشغول به فعالیت است . امروز گروه عکاسان آزاد پذیرای بیش از ده‌ها عکس در هر روز و در ژانرهای متفاوت است.

وی افزود:این گروه هرروز به انتخاب بهترین عکس‌ها از نگاه داوران و همچنین بهترین عکس‌ها از نگاه کاربران می‌پردازد همچنین در هرماه مسابقه متنوع در ژانرهای مختلف برگزار و به بهترین تصاویر جوایزی اهدا می‌کند.

این هنرمند عکاس تصریح کرد: برای اولین بار عکاسان آزاد تصمیم گرفتند فعالیت مجازی خود را به دنیای واقعی منتقل کنند و در اولین قدم تصمیم به برپایی نمایشگاه پیش رو با ژانر آزاد ابتدا در تهران و سپس در شهرهای همدان، بیرجند، قائن و اصفهان دارند.

ناصری افزود:این اولین نمایشگاه عکاسان آزاد است و در فراخوان نمایشگاه دوم قصد داریم تا دامنه فعالیت خود را گسترده‌تر کرده و در اردیبهشت با موضوع "مادر" فراخوان دهیم که علاوه بر حضور در شهرهای مختلف ایران هنر عکاسی  این سرزمین را به خارج از مرزها نیز منتقل کنیم.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه عکاسان آزاد با همکاری فرهنگ سرای رسانه برگزار شده شده و تا پنجشنبه ۹ اسفند در گالری شماره ۳ کتابخانه مرکزی اصفهان از ساعت ۸ تا ۱۹ میزبان علاقه مندان به هنر خواهد بود.

کد خبر 368568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Siamak Sehat US ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    Excellen