جذب مشارکت بخش خصوصی هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده‌است

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در جذب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های بخش خصوصی هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده ایم و باید تلاش و کوشش بیشتری در این زمینه انجام شود.

شهرام رییسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: استفاده از سرمایه گذاری های مردمی به‌عنوان درآمد پایدار برای اقتصاد شهری محسوب می‌شود بنابراین نگاه مدیران شهری به این نوع سرمایه گذاری‌ها باید ویژه و پایدار باشد.

وی افزود: درآمدهای پایدار برای شهرداری با توجه به نوع سرمایه گذاری بخش خصوصی و نوع مشارکت مردمی ایجاد می شود. شهرداری نیز باید از فرصت هایی که در اختیار دارد به صورت مناسب استفاده کند و فعالیت‌هایی که منجر به ایجاد درآمد پایدار برای شهر می‌شود را در اولویت قرار دهد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه درآمدهای شهرداری باید در بازه‌های زمانی بلند مدت باشد، تصریح کرد: بسیاری از مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی که منجر به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می شود در حوزه مسکن و شهرسازی است.

رییسی افزود: همچنین جذب سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی و مشارکت‌های مالی مردمی در حوزه های تفریحی موجب ایجاد درآمد های پایدار برای سیستم مدیریت شهری می شود و شهرداری اصفهان در این زمینه اقدامات بسیار مناسبی انجام داده است. البته در جذب مشارکت‌های مردمی و سرمایه‌های بخش خصوصی هنوز به نقطه مطلوبی نرسیده ایم و باید تلاش و کوشش بیشتری در این زمینه انجام دهیم.

وی اضافه کرد: سرمایه گذاریهایی که از طریق بخش خصوصی به سیستم مالی شهرداری می آید باید به صورت مناسب و صحیح مدیریت شده و مورد نظارت دقیق قرار گیرد تا استفاده از این سرمایهها برای شهرداری به ایجاد درآمد پایدار منتهی شود.

کد خبر 368564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.