۲ رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی/ آغاز حفاری تونل خط ۲ مترو با حضور معاون رییس جمهور

شهردار اصفهان گفت: در هفته جاری دو رویداد ویژه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم رقم می‌خورد که یکی از آنها آغاز عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان با حضور معاون رییس جمهور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز- یک شنبه پنجم اسفندماه ۹۷- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهارکرد: عملیات حفاری تونل خط دوم مترو اصفهان در هفته جاری با حضور «محمدباقر نوبخت» معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز می‌شود.

وی افزود: سال گذشته خط اول مترو به صورت کامل در اختیار شهروندان قرار گرفت و در حال حاضر روزانه بیش از ۸۰ هزار مسافر از آن استفاده می‌کنند که امیدواریم تا پایان سال این تعداد به ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: از سال گذشته در خط دو مترو عملیات احداث چهار ایستگاه آغاز شده و پیشرفت‌های خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه همزمان با روز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، پروژه پردیس هنر اصفهان افتتاح و برای استفاده در اختیار تمام شهروندان قرار می‌گیرد، گفت: پردیس هنر از پروژه‌های بسیار زیبا و منحصر به فردی است که در امتداد ساحل جنوبی رودخانه زاینده‌رود نزدیک پل شهرستان در محل شهربازی سابق آبشار ایجاد شده و از روز سه‌شنبه افتتاح و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

نوروزی ادامه داد: از پروژه پردیس هنر تمام شهروندان به خصوص هنرمندان شریف شهر می‌توانند به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۷۵ هزار متر احداث و شامل چند آبشار، برکه، فضاهای تفرجگاهی و گذرهای مختلف است که هر کدام از این گذرها به نام یکی از هنرها نام‌گذاری شده، افزود: بزرگترین آمفی تئاتر روباز کشور با ظرفیت بیش از سه هزار نفر در این بوستان واقع شده است.

شهردار اصفهان اظهارکرد: در پروژه پردیس هنر بیش از ۲۵ میلیارد تومان برای اقدامات عمرانی و فضای سبز و بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برای آزادسازی هزینه شده است.

وی همچنین فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن را به تمام شهروندان تبریک گفت و افزود: وفات حضرت آیت الله مؤمن عضو فقید شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری را نیز به عموم مردم تسلیت گفته و رحمت ایزدی را از درگاه ایزد متعال برای ایشان خواستارم.

کد خبر 368560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.