پیش نمایش تب‌ها؛ به زودی در کروم

بر اساس اطلاعاتی که تیم مدیریت موتور جستجوگر گوگل اعلام کرده است، این موتور وب سایت بزودی قابلیت پیش نمایش تب های باز شده را به کاربران ارائه می کند تا شباهت بیشتری به مرورگر اج پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسئول توسعه و ارتقا مرورگر گوگل کروم اعلام کرده است قرار است یک پروژه ویژه برای ایجاد قابلیت های جدید و جذاب در گوگل کروم اجرا شود که باعث می شود عملکرد تخصصی این برنامه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند.

این مرورگر پرطرفدار ترین و محبوب ترین ابزار برای جستجو در دامنه های مختلف اینترنت است و انتظار می رود گوگل با ایجاد قابلیت های جدید در مرورگر خود نسبت به سایر مرورگر های مورد استفاده در بستر اینترنت کامل تر شود.

در هفته‌ گذشته اطلاعاتی در مورد اضافه شدن چند ویژگی جدید نظیر امکان دسته‌بندی خودکار تب‌ها، قابلیت اسکرول میان تب‌ها، امکان شناسایی رمزهای عبور فاش شده توسط هکرها، دو مد کاری Never-Slow Mode و Dark Mode و... به نسخه‌های جدید از مرورگر کروم منتشر شد که باعث افزایش توجه کاربران به این مرورگر شده است.

گوگل قصد دارد به زودی قابلیت مشاهده پیش‌نمایش تب‌ها را نیز به مرورگر کروم خود اضافه کند و این قابلیت در حال حاضر در مرورگرهایی نظیر مایکروسافت اج در دسترس کاربران قرار دارد و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک کاربران مرورگر کروم نیز می توانند از این فناوری استفاده کنند.

یکی از مشکلات اصلی مرورگر کروم در حال حاضر این است که در هنگام کار کردن با تب‌های مختلف، برای شناسایی هرکدام از آن‌ها باید زمان زیادی را صرف کنیم؛ اما این قابلیت جدید می تواند به ما کمک کند تا پیش از رجوع به تب های مختلف پیش نمایش آنها را بببینم.

هنگامی که این قابلیت در بستر مروگر کروم پیاده شود کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از این قابلیت و با قرار دادن نشانگر ماوس بر روی هر تب از میزان قابل توجهی از محتویات درون آن آگاهی پیدا کنند و در حال حاضر مرورگر اج در ویندوز ۱۰ نیز به همین نحو کار می‌کند.

کد خبر 368552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.