۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹
۲ بازیکن ذوب آهن جریمه شدند

رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دو تیم فوتبال بانوان صادر شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، هفته یازدهم و پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال بانوان روز گذشته -جمعه سوم اسفندماه- با انجام پنج دیدار پیگیری ‌شد که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رأی خود را در خصوص دو تیم فوتبال بانوان صادر کرد.

در دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و آذرخش تهران، از سوی فاطمه دریس پویان، بازیکن تیم پارس جنوبی جم تخلفانی مبنی بر درگیری با بازیکن تیم مقابل و اهانت به وی رخ داد که دریس پویان به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

تیم پارس جنوبی بوشهر نیز به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری باید مبلغ پنج میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین در دیدار تیم‌های راه‌یاب ملل مریوان و ذوب آهن اصفهان گلنوش خسروی، بازیکن تیم ذوب آهن تخلفاتی مبنی بر اهانت به کمک داور بازی انجام داد که وی نیز به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

فاطمه قاسمی، بازیکن تیم راه‌یاب ملل مریوان به دلیل رفتار غیر ورزشی با بازیکن مقابل به توبیخ کتبی و پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دنیا بندار، بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان نیز به دلیل رفتار غیر ورزشی با بازیکن تیم مقابل باید یک میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند؛ همچنین وی به توبیخ کتبی نیز محکوم شد.

کد خبر 368533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.