ارسال بیش از ۶۰۰۰ اثر به دبیر خانه چهارمین جشنواره ملی عکس آب

با پایان مهلت قانونی ارسال آثار، شش هزار و ۳۲ اثر از هزار و ۲۱۰ شرکت کننده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی عکس آب ارسال شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی عکس آب با پایان یافتن مهلت قانونی ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره که پیش تر ۳۰ بهمن اعلام شده بود، تعداد شش هزار و ۳۲ اثر به دبیرخانه رسید.

تعداد شرکت کنندگان در این دوره از جشنواره در مجموع هزار و ۲۱۰ نفر بود که به تفکیک ۸۷۱ شرکت کننده آقا و ۳۳۲ شرکت کننده خانم اقدام به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره کردند.

بنا بر این گزارش، در مجموع استان های تهران با ۲۶۱ شرکت کننده، خراسان رضوی با ۱۲۰ شرکت کننده و اصفهان با ۱۰۵ شرکت کننده جزو سه استان بیشترین متقاضی و استان های خراسان جنوبی با ۸ شرکت کننده، سمنان با ۷ شرکت کننده و ایلام با ۶ شرکت کننده، کمترین متقاضی  را برای حضور در جشنواره ملی عکس آب دارند.

این جشنواره به منظور بزرگداشت روز ملی آب و با توجه به بحران جدی کم آبی در کشور و با مشارکت مرکز ملی مطالعات راهبردی کشاورزی و آب اتاق ایران، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در تاریخ۱۳ اسفندماه ۱۳۹۷ در ایران برگزار می شود.

کد خبر 368532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.