هدف نخست ذوب آهن صعود به مرحله حذفی آسیا است

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید هدف نخست ذوب‌آهن راه‌یابی به مراحل حذفی آسیا است تا با تقویت مجدد تیم بتوانیم به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر قرار گرفت و با وجود اینکه در نیمه نخست بازی دو گل دریافت کرد اما توانست به بازی برگردد و در نهایت پیروز میدان باشد و به مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها راه یابد؛ ذوب آهن در حال حاضر از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارد. قاسم حدادی‌فر در خصوص شرایط تیمش با خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی انجام داد که در ادامه می‌خوانید:

بازی نفس‌گیری مقابل الغرافه قطر داشتید؛ در نیمه دوم چه اتفاقی افتاد که تیم متحول شد؟

متأسفانه اوایل بازی بود که نخستین گل را دریافت کردیم؛ در نیمه نخست این دیدار در دو صحنه گل‌های بدی دریافت کردیم اما با صحبت‌هایی که منصوریان در بین دو نیمه با بازیکنان داشت توانستیم به بازی برگردیم و پیروز میدان باشیم؛ حضور در جام باشگاه‌های آسیا برای ما یک انگیزه است.

پیروزی مقابل الغرافه قطر تا چه میزانی توانسته بر روحیه و اعتماد به نفس بازیکنان ذوب‌آهن تأثیر بگذارد؟

این برد تأثیر مثبتی بر روی بازیکنان گذاشت و می‌تواند از لحاظ انگیزشی در لیگ برتر فوتبال به بازیکنان تیم کمک کند؛ امیدوارم بتوانیم در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی بگیریم و به جایگاهی که برازنده نام ذوب‌آهن باشد، برسیم؛ اعتماد به نفس خوبی در تیم حاکم شده و امیدوارم این تیم نتایج خوبی بگیرد.

هدف ذوب‌آهن در آسیا چیست؟

شرایط سختی را پشت سر گذاشته‌ایم اما ذوب‌آهن پتانسیل بالایی دارد و تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان است؛ امیدوارم با کمک کارخانه و مسئولان فدراسیون بتوانیم در بازی‌های آسیایی با قدرت ظاهر شویم و بتوانیم در آسیا اسم ایران و پرچم کشور را به اهتزاز در آوریم؛ نخستین هدف ما راه‌یابی به مرحله حذفی آسیا است تا بعد از آن با تقویت بیشتر تیم به نتایج مطلوبی برسیم.

قبل از اعزام به بازی مقابل الغرافه قطر گفته بودید که در این مقطع زمانی باید از تیم حمایت شود، آیا حمایتی صورت گرفت؟

فکر می‌کنم آن حمایتی که باید از تیم ما بشود هنوز صورت نگرفته است البته یزدی‌زاده، مدیرعامل کارخانه ذوب‌آهن زحمات زیادی برای باشگاه کشیده و تحولات مثبتی در باشگاه ذوب‌آهن به وجود آمده است؛ بازیکنان هنوز قراردادشان را دریافت نکرده‌اند و در مباحث مالی عقب هستیم؛ امیدوارم مسئولان کارخانه به فکر تیم ذوب‌آهن باشند چراکه در مقطع حساسی هستیم و فشار زیادی روی تیم است.

امروز بازی حساسی مقابل استقلال تهران دارید. آیا دست‌پر به اصفهان بر می‌گردید؟

بازی حساسی است و بعد از بازی با الغرافه توانسته‌ایم ریکاوری کنیم؛ امیدوارم بتوانیم در این دیدار بازی خوبی در زمین به نمایش بگذاریم؛ استقلال از لحاظ فنی و روحی تیم خوبی است؛ امیدوارم هر تیمی که مستحق پیروزی است به این مهم دست یابد؛ درکل بازی سختی برای هر دو تیم است.

پیش‌بینی می‌کنید در پایان فصل لیگ برتر، جایگاه ذوب‌آهن کجای جدول باشد؟

شرایطمان در جدول خوب نیست و نباید به همه مسائل خوش‌بینانه نگاه کنیم؛ فکر می‌کنم در پایان لیگ برتر بتوانیم در نیمه بالایی جدول قرار بگیریم و در آسیا هم از گروهی که در آن قرار گرفته‌ایم، صعود کنیم.

قاسم حدادی‌فر در نسل ۲۰۱۰ تیم فوتبال ذوب‌آهن حضور داشته است. آیا فکر می‌کنید ذوب‌آهن امروز بتواند به آن زمان برگردد؟

در آن نسل کاپیتان تیم بودم و فکر می‌کنم که یک تیم عجیب و غریب بود؛ در آن زمان شرایط از هر لحاظی خوب بود و فکر می‌کنم بهترین تیم فوتبال تاریخ ذوب‌آهن به آن نسل طلایی باز می‌گردد؛ تیم امروز ذوب‌آهن را نمی‌توان با آن نسل مقایسه کرد اما همدلی تیم همانند گذشته خوب شده و با پشتکار و تلاش می‌توانیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

کد خبر 368519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.