برای رفتنم به جام جهانی باید پزشک تیم تصمیم بگیرد

ملی‌پوش اصفهانی فوتبال ساحلی گفت: رفتنم با تیم ملی به مقدماتی جام جهانی به نظر پزشک تیم بستگی دارد و امیدوارم بتوانم تا قبل از اعزام به آمادگی کامل برسم.

مهدی شیرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با آخرین وضعیت مصدومیتش، اظهارکرد: در اردوی قبلی تیم ملی یک قیچی برگردان زدم و با یک بازیکن برخورد کردم که باعث برهم خوردن تعادلم شد و با کف دست روی زمین افتادم؛ پس از این حادثه ساعد دستم از وسط شکست که بلافاصله به بیمارستان منتقل شدم و بر روی دستم عمل جراحی انجام دادند و پس از گذشت شش روز از بیمارستان مرخص شدم.

وی ادامه داد: بعد از گذشت ۶۰ روز گچ دستم را باز کردم و به اردوی تیم ملی اضافه شدم؛ پزشک ارتوپد که زیر نظر او بودم، اجازه نداد پلاتین و پیچ‌های داخل دستم را در بیاورم و باید شش ماه صبر کنم. خوشبختانه در اردویی که در بهمن‌ماه داشتیم تا حدودی آماده شدم و در حال حاضر به ۶۰ درصد از آمادگی کامل رسیده‌ام.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان اینکه بازی‌های مقدماتی جام جهانی فوتبال ساحلی در اسفندماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در گروه سختی قرار گرفته‌ایم و نباید تیم‌هایی مانند عراق و عمان را دست کم بگیریم؛ تیم ملی ایران یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها است.

شیرمحمدی با بیان اینکه تمرینات اختصاصی خودش را دنبال می‌کند تا زودتر به اوج آمادگی برسد، گفت: رفتنم با تیم ملی به مقدماتی جام جهانی به نظر پزشک تیم بستگی دارد و امیدوارم بتوانم تا قبل از اعزام به آمادگی کامل برسم.

به گزارش ایمنا،  مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا از ۱۶ تا ۲۶ اسفند ۹۷ به میزبانی کشور تایلند برگزار می‌شود تا بر اساس آن سه تیم نخست قاره برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۹ پاراگوئه مشخص شوند.

بر اساس قرعه‌کشی انجام‌شده، ساحلی‌بازان کشورمان در گروه چهارم این رقابت‌ها به شرح زیر قرار گرفتند:

گروه اول: تایلند، افغانستان، مالزی، فلسطین

گروه دوم: امارات، لبنان، چین، قرقیزستان

گروه سوم: ژاپن، بحرین، قطر، کویت

گروه چهارم: ایران، عمان، عراق

کد خبر 368518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.