۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
اصفهان بارانی می‌شود

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان گفت: با گذر امواج ناپایدار از استان شاهد بارش برف در مناطق غربی و جنوبی استان و بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و مرکزی استان خواهیم بود.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز  آینده، اظهار کرد: در این بازه زمانی، جوی ناپایدار بر آسمان استان حاکم است که بر این اساس در اکثر مناطق شاهد افزایش ابر و وزش باد هستیم.

وی با بیان اینکه امواج ناپایدار از بعدازظهر امروز وارد مناطق غربی و جنوبی استان می‌شود افزود: این سامانه ناپایدار بارش برف در این مناطق را با خود به همراه دارد و با گذر این امواج از مناطق مرکزی و شرقی استان در این مناطق بارش پراکنده و برای ارتفاعات نیز بارش خفیف برف پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای استان اصفهان ادامه داد: فعالیت این امواج دامنه‌دار و طولانی نیست و فردا شب از مناطق شرقی استان خارج خواهد شد.

علی عسگریان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا بین یک تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و این روند افزایش دما همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به دو درجه زیر صفر می‌رسد، افزود: در این بازه‌ زمانی، بویین ومیاندشت با دمای شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و خوروبیابانک با دمای ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.