خانه تکانی منطقه سه شهر برای استقبال از بهار

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: به دلیل واقع شدن منطقه سه در محور گردشگری اصفهان که با حجم وسیع از میهمانان نوروزی روبرو است، حال و هوای این منطقه در نوروز تغییر می‌کند.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت های اداره خدمات شهری اظهارکرد: تمامی سیستم‌های نورپردازی، رنگ آمیزی حوض‌های آب، پایه‌های چراغ برق، سطل‌های زباله، تعمیرات موتورخانه فواره‌ها در میدان امام (ره) و سطح منطقه انجام و بازبینی می‌شود.

وی افزود: چهار سفره هفت سین در میادین امام(ره)، خواجو، انقلاب و امام حسین(ع) در نظر گرفته شده؛ همچنین نظافت، رفت وروب و جمع آوری زباله‌ها به دلیل حجم مسافران نوروزی با شیفت کاری مضاعف و ویژه انجام خواهد شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های عمرانی تصریح کرد: به منظور تسریع عبور و مرور افراد مسن و معلولان، مناسب‌سازی چهار طرف میدان امام(ره) انجام شده است؛ همچنین سرویس‌های بهداشتی این میدان و سی و سه پل به طور کامل تعمیر و سرویس های فرنگی نیز برای آنها نصب شده است.

وی ادامه داد: به دلیل ترافیک  نوروزی در مبادی ورودی میدان امام(ره) جدول گذاری میانی خیابان احمدآباد از چهاراه شکرشکن تا چهارراه گلزار به طول ۹۰۰ متر و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلون ریال انجام و مسیر اتوبوس میدان امام علی(ع) به میدان بزرگمهر تا پایان سال جاری راه اندازی می‌شود.

کارگر افزود: دوربین‌های نظارت تصویری به منظور ثبت تخلف کنترل ورود خودروها به میدان امام(ره) در خیابان حافظ نصب شده، همچنین خط کشی ترافیکی معابر اصلی خیابان های سروش، بزرگمهر، ولی عصر(عج)، احمدآباد و هشت بهشت غربی تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح منطقه برای مهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است که می‌توان به چوگان بازان در میدان امام(ره) و نمایشگاه اقوام ایرانی، بازی های محلی و جشنواره غذای ایرانی در میدان امام علی(ع) اشاره کرد.

کد خبر 368495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.