تولید روزانه ۱۲۰ تن زباله در شهرضا

سرپرست شهرداری شهرضا گفت: روزانه ۷۰ تن زباله در شهرضا جمع‌آوری می‌شود که این میزان در روزهای پایانی سال تا ۱۲۰ تن در روز افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی فخاری ظهر امروز (شنبه) در دومین جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرداری شهرضا با اشاره به تدابیر این شهرداری در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، اظهار کرد: مرخصی همه پرسنل در این ایام لغو می‌شود تا بهترین خدمات به شهروندان ارایه شود.

وی از ساماندهی ماهی فروشان شب عید در شهر شهرضا خبر داد و افزود: نمازخانه‌ها و اماکن استراحتگاهی پارک‌ها و تفرجگاه‌های سطح شهر در حال بازسازی و بهسازی است.

سرپرست شهرداری شهرضا یادآور شد: روزانه ۷۰ تن زباله در شهرضا جمع‌آوری می‌شود که این میزان در روزهای پایانی سال تا ۱۲۰ تن در روز افزایش می‌یابد.

فخاری با بیان اینکه زیرسازی فضای سبز بلوار امام خمینی(ره) و تسطیح آن با شن‌های تزیینی در دست انجام است، خاطرنشان کرد: کاشت گونه‌های متنوع گیاهی و سازگار با کم‌آبی در میادین، پارک‌ها و فضای سبز شهری انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده درخصوص فعالیت‌های شهرداری به شهروندان، تصریح کرد: با تلاش واحد انفورماتیک شهرداری، سامانه اطلاع‌رسانی پیامکی شهرداری به‌روز رسانی ‌شود. تا همشهریان بتوانند جهت ارایه مشکلات شهری و اطلاع رسانی در خصوص موضوعات شهری از این طریق با شهرداری شهرضا مرتبط و از آخرین تصمیمات مدیریت شهری باخبر شوند.

سرپرست شهرداری شهرضا به آغاز رنگ‌آمیزی ۱۵۰ هزار متر از جدول‌های سطح شهر به همراه رنگ‌آمیزی مصنوعات فلزی شهر از ورودی شمالی شهر اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های درون سازمانی شهرداری، برای اجرای برنامه‌های عید نوروز انجام شده که از آن جمله می توان به رنگ‌آمیزی و نگهداری مبلمان شهری به منظور افزایش زیبایی بصری شهرو شاداب‌ سازی محیط شهری در طرح استقبال از بهار اشاره کرد.

کد خبر 368492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.