آخرین وضعیت پروژه سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدای اصفهان

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات سفت‌کاری پروژه سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدا خبر داد و گفت: اکنون پروژه در مرحله برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای انجام نازک‌کاری است.

محمدرضا برکت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدا در ابتدا قرار بود به صورت مشارکتی توسط شهرداری اصفهان، بنیاد شهید و استانداری احداث شود، بنیاد شهید بخشی از سهم خود و شهرداری بیش از سهم خود را پرداخت کرده، اما هنوز استانداری مبلغی بابت این پروژه پرداخت نکرده است.

وی ادامه داد: به دلیل حساسیتی که این پروژه دارد و با توجه به اینکه احداث این پروژه کمترین کاری است که ما می‌توانیم برای خانواده شهدا انجام دهیم، شهردار اصفهان دستور ویژه دادند اجرای سالن همچنان در دستور کار شهرداری باقی بماند، در این راستا تاکنون بابت اجرای این پروژه شش میلیارد تومان و بابت آزادسازی و تملک آن نیز حدود ۸.۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیر منطقه شش شهرداری اصفهان اضافه کرد: در حال حاضر عملیات سفت‌کاری پروژه سالن اجتماعات و پارکینگ گلستان شهدا تکمیل شده و پروژه در مرحله برگزاری مناقصه انتخاب پیمانکار برای انجام نازک‌کاری است.

برکت خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه بودجه نازک‌کاری پروژه سالن گلستان شهدا تأمین نشده بود، اما به دستور شهردار اصفهان در اصلاح بودجه، رقم ریالی ردیف جدید آن لحاظ شد و در حال حاضر حوزه معاونت عمران برای گرفتن پیمانکار برای مراحل نازک کاری اقدام کرده است؛ امیدواریم این پروژه را نیز در نیمه نخست سال ۹۸ تقدیم مردم شهر شهید پرور اصفهان کنیم.

کد خبر 368468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.