افزایش امکانات ورزشی مناطق حاشیه‌ای شهرضا

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: امکانات ورزشی در مناطق محروم روستایی و کمتر توسعه‌یافته این شهرستان در سالیان اخیر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی‌نقی انصاری پیش از ظهر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به توسعه امکانات ورزشی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته این شهرستان، اظهار کرد: مجموعه ورزشی "حکیم قشقایی" با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ستاد بازآفرینی شهری شهرستان در مساحتی بالغ بر ۹۰۰ مترمربع ساخته شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه ورزشی با دو سالن رزمی و ژیمناستیک و امکاناتی نظیر ساختمان اداری، خوابگاه و رختکن، محیط ورزشی مناسب‌تری در اختیار ساکنان این منطقه قرار داده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: در حال حاضر شش خانه ورزش و چهار سالن ورزشی در مناطق روستایی این شهرستان ساخته شده است، اما باید امکانات ورزشی روستاهای شهرضا افزایش یابد.

انصاری از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات ساخت و ساز سالن ورزشی محله "اسلام آباد" شهرضا خبر داد و افزود: تجهیز و بهره‌برداری از این سالن در سال آینده انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه دو زمین چمن مصنوعی در بخش منظریه ساخته می‌شود، خاطرنشان کرد: باوجود امکانات اندک، هیئت‌های ورزش‌های روستایی و عشایر شهرستان در سه سال گذشته به عنوان هیئت برتر استان معرفی شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به کسب عناوین برتر بانوان کاراته‌کای این شهرستان در رقابت‌های استان، اظهار کرد: هشت بانوی کاراته‌کای شهرستان عناوین برتر کاتا و کومیته این مسابقات را در رده‌های مختلف کسب کردند.

انصاری ادامه داد: در رده جوانان این مسابقات، "فاطمه رضوی‌زاده" مقام دوم کاتا و کومیته، "ساجده امیری" مقام سوم کاتا انفرادی و "زهرا طاهری" مقام دوم کومیته را کسب کردند.

وی اضافه کرد: "هستی خادم" مقام دوم کاتای انفرادی و "فاطمه مطهر" مقام سوم کاتای انفرادی رده نوجوانان و "صبا امیری" مقام سوم کاتای انفرادی رده نونهالان را به دست آوردند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره مرشدان برتر ایران، یادآور شد: در این جشنواره که با عنوان آواها و نواهای پهلوانی برگزار شد، بشیر الصاق، مرشد شهرضایی، دیپلم افتخار دریافت کرد.

کد خبر 368464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.