نامی‌نو فینالسیت شد/ آماده رقابت با دانشگاه آزاد

تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو در سومین دیدار از مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر از سد هیرو تهران گذشت و به مرحله فینال راه یافت.

به گزارش ایمنا، سومین بازی از مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان امروز جمعه –سوم اسفندماه- با برگزاری دو دیدار در دانشگاه شریف به پایان رسید.

در نخستین دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و گروه بهمن به مصاف یکدیگر رفتند؛ این دیدار در وقت‌های قانونی به تساوی ۵۰-۵۰ کشیده شد و به این ترتیب نتیجه بازی در وقت‌های اضافه رقم خورد؛ در پایان دانشگاه آزاد اسلامی با نتیجه نزدیک ۶۷ بر ۶۵ گروه بهمن را شکست داد؛ این دو تیم در مرحله نیمه‌نهایی دو بازی با هم انجام دادند که سهم هر کدام یک برد بود؛ با انجام بازی سوم دانشگاه آزاد در مجموع با دو برد راهی فینال شد.

در دومین دیدار نامی‌نو اصفهان و هیرو تهران به میدان رفتند که این بار اصفهانی‌ها توانستند ۷۵ بر ۶۷ از سد حریف خود بگذرند؛ نامی‌نو هر چند دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی را در اصفهان واگذار کرد اما روز گذشته در بازی دوم به پیروزی رسید تا مانع از صعود هیرو به فینال شود؛ با احتساب نتایج بازی سوم نماینده اصفهان هم راهی فینال شد تا برای کسب جام قهرمانی برابر دانشگاه آزاد به میدان برود.

نخستین بازی از مرحله نیمه‌نهایی -پنجشنبه ۹ اسفندماه- برگزار می‌شود.

کد خبر 368447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.