فریب سیاه دختران زیبا به بهانه بازیگری

تست بازیگری و تهیه فیلم‌های تبلیغاتی، بهانه‌ دو جوان متجاوز برای فریب دخترانی بود که عکس‌های زیبایی از خود در اینستاگرام منتشر کرده بودند.

به گزارش ایمنا، ۱۳بهمن‌ماه امسال دختری ۲۵ساله به دادسرای امورجنایی تهران رفت و مدعی شد که در دام دو جوان آزارگر گرفتار شده است. وی به پلیس گفت « حدود یک هفته پیش در اینستاگرام با فردی به نام صابر آشنا شدم. او می‌گفت مدیر یک شرکت فیلمسازی است و مدعی شد چهره‌ام برای بازیگری مناسب است. من هم عاشق هنرپیشگی بودم و وقتی شنیدم در شرکت فیلمسازی کار می‌کند درخواست او را درخصوص انجام تست بازیگری و اجرای شوی لباس قبول کردم.»

وی ادامه داد «صابر حدود یک هفته درخصوص شرایط و نحوه انجام تست بازیگری برایم توضیح داد و قرار شد که راننده‌اش را به‌دنبال من بفرستد تا برای انجام تست به دفتر شرکت بروم. به این بهانه آدرس محل سکونتم را گرفت و ساعت ۸شب حادثه راننده‌ای را به مقابل خانه‌ام در غرب تهران فرستاد. راننده می‌گفت که صابر در طول روز سرگرم تهیه فیلم‌های تبلیغاتی است و پس از اتمام کار او هم به شرکت می‌آید. من هم از همه‌جا بی‌خبر سوار خودروی ۲۰۶سفیدرنگ شدم و راننده متن فیلمنامه‌ای را به من داد و درخواست کرد تا زمان رسیدن به شرکت آن را حفظ کنم.»

شاکی ادامه داد «در محدوده بازار مبل یافت‌آباد بودیم که راننده تلفنی با فردی صحبت کرد و مدعی شد که دفتر شرکت شلوغ است و باید به دفتر شماره ۲برویم. در مقابل یکی از مجتمع‌های فروش مبل در بازار یافت‌آباد توقف کرده بودیم تا اینکه فرد دیگری این بار به‌عنوان فیلمبردار شرکت سوار ماشین شد و عنوان کرد دفتر دوم در شهرری است. راننده دوباره شروع به حرکت کرد و به سمت جاده‌ای خاکی رفت. خیلی ترسیده بودم و می‌خواستم از ماشین پیاده شوم اما درها قفل بود و باز نمی‌شد. در همین هنگام سرنشین خودرو که خودش را فیلمبردار شرکت معرفی کرده بود به سمتم هجوم آورد و با تهدید و ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. پس از آن مرا در همان بیابان‌های تاریک از ماشین پیاده کرد و همراه راننده گریخت.»

  • شروع تحقیقات

با این شکایت، گروهی از مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران با دستور قاضی عظیم سهرابی، بازپرس جنایی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. درحالی‌که بررسی‌ها ادامه داشت شکایت مشابه دیگری پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت. این‌بار دختری ۱۹ساله در دام فیلمسازان قلابی گرفتار شده بود. این دختر به مأموران گفت: از طریق اینستاگرام با صابر آشنا شدم و به بهانه انجام تست بازیگری همراه مادرم سوار بر خودرویی شدم که قرار بود ما را به دفتر شرکت ببرد. وقتی مقابل ساختمانی در جنوب تهران رسیدیم، ماشین توقف کرد و راننده و مردی که خودش را فیلمبردار معرفی می‌کرد از مادرم خواستند وارد ساختمان شود و گفتند که ما هم از طریق پارکینگ وارد شده و به دفتر کارگردان می‌رویم. مادرم پیاده شد و آنها نشانی دفتر را به او گفتند اما به محض پیاده شدن او، مرا ربوده و به سمت جاده خاکی رفته و با ضرب و شتم مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

  • دستگیری

کارآگاهان در نخستین گام مقابل مراکز تجاری رفتند و با بررسی تصاویر دوربین مداربسته موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی ۲۰۶شدند. در مرحله بعد به استعلام شماره پلاک پرداختند و پی بردند که مالک خودرو چندسال قبل فوت شده و ماشین در اختیار پسرش است. سرانجام کارآگاهان موفق به شناسایی پسر ۲۱ساله وی به نام جواد شدند و او را در منطقه باقرشهر به دام انداختند. در بازرسی از خودروی وی یک عابربانک متعلق به دختری کشف و مشخص شد که او سومین طعمه این گروه بوده و در کرج اقدام به شکایت کرده است. جواد در بازجویی‌ها گفت: با جست‌وجو در فضای مجازی به‌خصوص اینستاگرام و صفحات شخصی دختران جوان، آنها را که چهره زیبایی داشتند، شناسایی می‌کردم.

بعد برایشان پیام می‌فرستادم. خودم را مدیر یک شرکت فیلمسازی معرفی می‌کردم و به بهانه انجام تست بازیگری فریبشان می‌دادم. دوستم را به‌عنوان راننده به مقابل خانه آنها می‌فرستادم و وقتی آنها را به محله‌های خلوت در جنوب شهر می‌کشاندیم، نقشه شوم خود را اجرا می‌کردم. وی ادامه داد: انگیزه‌ام از این کار فریب دختران زیبا در اینستاگرام بود و اصلا فکرش را نمی‌کردم که دستگیر می‌شوم. بعد از اعتراف این جوان، همدست او نیز دستگیر شد و هر دو متهم با دستور قاضی سهرابی به اتهام آزار و اذیت و آدم‌ربایی، در اختیار مأموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته‌اند. به گفته سرهنگ علی ولیپورگودرزی، افرادی که با این شگرد در دام ۲ جوان آزارگر گرفتار شده‌اند می‌توانند برای شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

منبع: همشهری

کد خبر 368445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.