مشکلات اقتصادی ناشی از سو مدیریت‌ است

گلپایگان- مسؤول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: برخی مسؤولان با سو مدیریت و بی‌تدبیری نه تنها سبب بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌شوند بلکه به خون شهدا خیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، علی پیمان صفت امروز( جمعه) در آیین معارفه مسؤول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: به دلیل رشادت جوانان اصفهان در دفاع از حریم وطن رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز به صورت خاص بر جوانان و مردم شهید پرور اصفهان درود و سلام فرستادند.

وی افزود: دو روز پس از ورود به دهه پنجم انقلاب جوانان اصفهانی در دفاع از خاک وطن و برای پایداری نظام در منطقه جنوب غربی کشور در عملیات تروریستی به شهادت رسیدند و بار دیگر نشان دادند که جوان اصفهانی خط مقدم حفظ نظام هستند.

مسؤول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: جوانان اصفهانی برای دفاع از وطن در مقابله با تروریست‌ها در استان زاهدان به شهادت رسیدند و ثابت کردند که جوانان اصفهانی پیش قراول نظام هستند.

وی با اشاره به این‌که پایداری انقلاب و نظام ثمره فداکاری و ایثارگری جوانان کشور است، گفت: مردم با عشق و ارداتی که نسبت به شهدا دارند در مراسم تشییع جنازه شهدای تروریستی زاهدان حضور با شکوهی داشتند.

پیمان صفت با بیان این‌که امروز به برکت خون شهدا مردم در امنیت کامل زندگی می‌کنند، گفت: مشکلات اقتصادی بر هیچ کش پوشیده نیست، اما این مشکلات را نباید به انقلاب ربط داد.

وی افزود: مشکلات اقتصادی به دلیل سو مدیریت است، برخی مسؤولان با بی‌تدبیری نه تنها سبب بروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می‌شوند بلکه به خون شهدا خیانت می‌کنند، روحیه انقلابی و جهادی در وجود برخی مسؤولان نیست!

مسؤول تربیت بدنی سپاه صاحب الزمان استان اصفهان افزود: وظیفه مسؤولان خدمت جهادی و خالصانه است، مسؤولان برای رفاه و معیشت مردم تلاش کنند تا مردم به انقلاب و نظام بدبین نشوند.

اعزام ورزشکاران رشته شوتوکان به کشور مالزی

در ادامه مسعود المشیری دبیر هیأت کاراته استان اصفهان گفت: از تیم جوانان و امید استان هفت نفر از رشته ورزشی شوتوکان درجه سه به کشور مالزی اعزام می‌شوند که دو نفر آنها از گلپایگان هستند، مسؤولان نسبت به ورزشکاران جوانان نگاه ویژه داشته باشند.

به گزارش ایمنا، نخستین مسابقات جام چند جانبه کاراته جام دهه مبارک فجر به میزبانی گلپایگان و با حضور تیم‌های شرکت کننده از شهرستان‌های اصفهان، نجف آباد، خوانسار، گلپایگان، گوگد و گلشهر در سالن ۱۷ شهریور برگزار شد.

کد خبر 368440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.