صهیونیست‌ها تلاش دارند امنیت ایران را خدشه دار کنند

نجف‌آباد –امام جمعه نجف‌آباد گفت: تمرکز اصلی دشمنان در حوزه گسترش استفاده از مواد مخدر بر روی جامعه زنان و حتی دختران دبیرستانی متمرکز شده به طوری که طبق آمار اعلام شده توسط برخی مدیران ارشد بهزیستی استان، میزان شیوع آن در بین زنان ۱۰ برابر مردان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته با تشریح مشکلات مختلف سبک‌زندگی ایرانی‌ها اضافه کرد: با وجود این‌که ترک کامل اعتیاد برای مبتلایان بسیار سخت و در پاره‌ای اوقات غیرممکن است ولی همین احتمال کم نیز در بین زنان در مقایسه با مردان یک دهم است.

حجت‌الاسلام حسناتی ادامه داد: تنها راه مقابله با این معضل، پیشگیری است و در این میان تربیت خانوادگی با محوریت مادر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر زنی که مردآفرین بوده و از دامن او مرد به معراج می‌رود، به جایگاه اصلی خود نرسد، می‌تواند زمینه نابودی جامعه را فراهم کند.

حسناتی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زهرا و روز زن بیان داشت: ویژه برنامه‌های تدارک دیده شده برای این روز باید در شان و شایسته آن باشد. نباید خود را به برگزاری برخی برنامه‌های سطحی محدود کنیم.

گرامیداشت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار مردم نجف‌آباد و شهادت نزدیک به دویست رزمنده نجف‌آبادی طی این روز در اسفند ماه سال۶۲ و عملیات خیبر دیگر مطلبی بود که امام‌جمعه با بیان آن اظهار داشت: پتانسیل‌های بسیار ارزشمندی در شهرستان وجود دارند که هنوز آن‌گونه که شایسته است از آن‌ها استفاده نشده است.

حسناتی در پایان با گرامیداشت مجاهدت‌های مرزبانان کشور خاطر نشان کرد: آمریکا و صهیونیست‌ها بعد از شکست در عراق و سوریه، تلاش دارند با انتقال تروریست‌ها به مرزهای شرقی کشور، امنیت تمامی منطقه به ویژه ایران اسلامی را خدشه دار کنند.

کد خبر 368427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.