استاندار اصفهان در معرفی فرماندار چادگان اهتمام بورزد

چادگان- امام جمعه چادگان گفت: استاندار اصفهان نسبت به تعیین و معرفی فرماندار چادگان اهتمام جدی بورزد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) و امام خمینی اظهار کرد: با توجه به این‌که ممکن است در مسیر دفاع از اسلام لغزش و چالشی ایجاد شود ‌و صحنه‌های دفاع خالی بماند، اظهار کرد : این امر ناپسندی است، تا رسیدن به هدف اصلی نباید از راه خسته شد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با مردم تبریز به این موضوع مهم در دشمن شناسی تأکید کردند و مردم باید هم پیمان با آرمان‌های نظام استوار باقی بمانند.

امام جمعه چادگان با قدردانی از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن داوود میرزایی گفت: مردم با تمام  وجود در تشییع جنازه شرکت کردند، دشمنان ایران اسلامی همیشه در صدد ضربه زدن به انقلاب خواهند بود.

وی با اشاره به فرماندار چادگان که ۱۵ روز است که استعفا داده است گفت: استاندار اصفهان در تعیین و معرفی فرماندار شهرستان چادگان اهتمام سریع بورزد زیرا شایسته مردم چادگان نیست که فرمانداری بدون فرماندار باشد.

سلیمانی تأکید کرد: تمام دغدغه رهبر معظم انقلاب بسط عدالت در جامعه است، انقلاب اسلامی به برکت رهبری صالح دیروز امام راحل و امروز خلف صالح او رهبر معظم انقلاب قله‌های بلند پیروزی را فتح کرده است.

کد خبر 368423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.