مسئولان مصالح امت را فدای خوش بینی خود نکنند

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: برخی مسئولان از رابطه با اروپایی‌ها استقبال دارند، مسئولان مصالح امت را فدای خوش بینی خود نکنند، تهدید منطقه‌ای ایران و تامین امنیت اسراییل از اهداف اروپایی‌ها بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان،حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز(جمعه) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) اظهار کرد: جهان با میلاد حضرت الزهرا(س) منور شد زیرا کامل‌ترین انسان‌های زمین در دامن این بانوی بزرگ اسلام تربیت شدند.

وی افزود: تولد حضرت فاطمه الزهرا(س) مقارن با روز زن است و بانوان مسلمان باید این بانوی بزرگ را الگوی خود در تمام مراحل  زندگی قرار دهند، حضرت علی(ع) با تمام مشقت‌های روزمره، وقتی به منزل می‌آمدند با دیدن حضرت الزهرا(س) خستگی‌اش به در می‌شد، گذراندن سختی‌ها و مشقت‌ها در زندگی از سوی همسران، یک مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود.

امام جمعه گلپایگان با تبریک فرارسیدن  میلاد امام خمینی که همزمان با میلاد حضرت زهرا است، گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم تبریز به مسئولان نظام و سیاست خارجی توصیه فراوان داشتند که دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران پنهان نیست و آشکارا شمشیر را برای به زمین زدن جمهوری اسلامی از رو بسته‌ است، باید مراقب باشید فریب مکر و نیرنگ اروپایی‌ها را نخورید آنان دشمن ملت ایران هستند.

وی تصریح کرد: لبخند دشمن با دندان تیز آن یکی است، مراقب باشید اروپایی‌ها ما را در معاهده برجام سرگرم می‌کنند که این یک شگرد است، دل‌های دشمنان اعم از اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها مملو از کینه و بغض است.

کرامتی گفت: اروپایی‌ها در تمام دوران نشان دادند که مورد اعتماد نیستند، از ما خواستند در برجام بمانیم و نفوذ منطقه‌ای را کاهش دهیم و در زمینه موشکی وارد مذاکره شویم این همان سه موردی بود که آمریکایی‌ها تقاضا داشتند.

وی با بیان این‌که برخی مسئولان از رابطه با اروپایی‌ها استقبال دارند،گفت: مسئولان مصالح امت را فدای خوش بینی خود نکنند، کرامتی همچنین افزود: تهدید منطقه‌ای ایران و تامین امنیت اسراییل از اهداف اروپایی‌ها بود.

کد خبر 368421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.