مسئولین مشکلات مردم را به حداقل برسانند

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: خوشایند نیست بعد از ۴۰ سال مردم نجیب و انقلابی ایران برای تامین مایحتاج روزانه خود و خرید مرغ و گوشت در صف بایستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام روح الله امینی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر نطنز ضمن تسلیت فقدان آیت الله مومن از فقهای شورای نگهبان، به ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن اشاره کرد و گفت: اصل وجود حضرت زهرا(س) بهشتی بود و عظمت این بانو در جهان اسلام بی مانند است.

امام جمعه نطنز گفت: حضرت زهرا(س) همسری شایسته و مادری نمونه است که باید الگوی زنان قرار بگیرد، اگر از سیره حضرت زهرا(س) دور و به غرب و فرهنگ غربی نزدیک شویم و از حجاب،حیا وعفت فاطمی دور باشیم، می بینیم زن که موجودی ارزشمند است به شخصیتی بی ارزش تبدیل می شود.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری خطاب به جوانان افزود: دشمن سعی می‌کند ما ندانیم در کدام نقطه ایستاده‌ایم اما با این بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان دادند که ما در بلندای تاریخ قرار داریم.

امام جمعه نطنز با اشاره به یکی از نکات دیگر بیانیه در خصوص تفکر انقلابی تصریح کرد: هر کجا از تفکر و اقدام انقلابی دست کشیدیم از همان ناحیه ضربه خوردیم.

متاسفانه برخی از مدیران به اشرافی گری روی آورده اند و این افراد نمی توانند در گام دوم انقلاب حرکت کنند . مدیر باید جهادی ، بسیجی ، ولایتی باشد  و اعتقاد راسخ به نظام و انقلاب داشته باشد .

خطیب جمعه نطنز افزود: مدیریت جهادی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه اقتصاد و توجه به مدیریت داخلی و با استفاده از ظرفیت های جوانان شایسته و انقلابی توانست بزرگترین پالایشگاه ستاره خلیج فارس را در تولید بنزین بدون وابستگی به خارج  به بهره برداری برساند.

امینی با اشاره به گرانی‌های برخی از کالاها و ارزاق مردم گفت: خوشایند نیست بعد از ۴۰ سال مردم نجیب و انقلابی ایران برای تامین مایحتاج روزانه خود و خرید مرغ و گوشت در صف بایستند.

وی از مسئولان خواست برای جلوگیری از این رویه نادرست و صف کشیدن ها تدبیری بیاندیشند و سعی کنند مشکلات مردم را به حداقل برسانند.  

کد خبر 368416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.