جام به اصفهانی‌ها می‌رسد یا به رفسنجان می‌رود؟

لیگ برتر فوتسال بانوان به ایستگاه پایانی خود رسیده و فردا (جمعه) تکلیف قهرمان مشخص می‌شود.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان با حضور ۱۱ تیم از مرداد ماه سال جاری آغاز شد و تیم‌ها با یکدیگر به رقابت پرداختند؛ برای نخستین‌ بار در لیگ فوتسال بانوان قرار است تا چهار تیم برتر جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف صعود کنند تا تکلیف قهرمان پس از برگزاری دیدارهای پلی‌آف مشخص شود.

رقابت ها به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت انجام شد و در نهایت تیم‌های ملی حفاری اهواز، نامی‌نو اصفهان، دختران کویر مس کرمان و مس رفسنجان جواز حضور در پلی‌آف را به دست آوردند؛ تیم مس رفسنجان را می‌توان شگفتی‌ساز مسابقات معرفی کرد چرا که این تیم در نیم‌فصل نخست مسابقات حتی جایگاه یازدهم جدول را نیز تجربه کرد اما امید و انگیزه شاگردان رضایی در این تیم باعث شد تا آن‌ها رفته رفته روند صعودی در پیش بگیرند و به رده‌های بالای جدول صعود کنند.

تیم مس رفسنجان در هفته پایانی رقابت‌ها موفق شد به عنوان تیم چهارم جواز حضور در پلی‌آف را کسب کند تا تیم پالایش نفت آبادان، قهرمان فصل گذشته رقابت‌ها را از حضور در پلی‌آف محروم کند؛ شگفتی مس رفسنجان زمانی به اوج خود رسید که این تیم موفق شد تیم ملی حفاری اهواز را از صعود به مرحله فینال پلی‌آف باز دارد؛ ملی حفاری اهواز که به عنوان تیم صدرنشین و تنها با یک شکست راهی مرحله پلی‌آف شده بود در نخستین بازی خود در پلی آف شکست سنگین شش بر صفر را مقابل مس رفسنجان متحمل شد و در بازی برگشت برخلاف برد پنج بر یک به دلیل تفاضل گل از صعود به مرحله بعد باز ماند.

مس رفسنجان در مرحله بعد و در مقابل تیم‌ نامی‌نو اصفهان نیز موفق شد یک تساوی کسب کند تا همه چیز به بازی برگشت و در اصفهان برگردد.

فردا –جمعه سوم اسفندماه- دو تیم نامی‌نو اصفهان و مس رفسنجان رو در روی هم قرار خواهند گرفت تا تکلیف قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان مشخص شود.

در بازی رده‌بندی نیز دو تیم دختران کویر مس کرمان و ملی حفاری مقابل هم قرار می‌گیرند.

برنامه دیدارهای ایستگاه پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان

دیدار رده‌بندی

دختران کویر مس کرمان - ملی حفاری (ساعت ۱۰)

دیدار فینال

نامی‌نو اصفهان - مس رفسنجان (ساعت ۱۲)

کد خبر 368384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.