آیا این بازیکنان نمی‌خواهند به اهواز بیایند؟/ مدیران تیم ملی به موضوعات فرهنگی هم بپردازند

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: از بازیکنانی که از جنس ما هستند توقع داشتم حرمت نگه داشته و به گونه‌ای رفتار کنند که اگر به اهواز آمدند مردم با آن‌ها همراهی کنند؛ بازیکنی که در اهواز رشد کرده نباید به هر قیمتی مقابل ما به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا داودی‌نژاد پس از شکست تیمش مقابل گیتی‌پسند اصفهان در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر، اظهار کرد: اقدام باشگاه ملی حفاری و هوداران در حمایت از جوانان تیم قابل تقدیر است و امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب برای فصل آینده از بازیکنان بومی همچنان حمایت شود.

وی افزود: همان طور که در اهواز اتفاقاتی افتاد که باشگاه ملی حفاری از آن حمایت نکرد، در اصفهان نیز رفتارهایی مشاهده شد که زیبنده فوتسال کشور نبود.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با بیان اینکه تیم گیتی‌پسند بدون آنکه نیاز به پرداختن به حواشی داشته باشد باید از لحاظ فنی پیروز می‌شد، تصریح کرد: از بازیکنانی که از جنس ما هستند توقع داشتم حرمت نگه داشته و به گونه‌ای رفتار کنند که اگر به اهواز آمدند مردم با آن‌ها همراهی کنند؛ بازیکنی که در اهواز رشد کرده نباید به هر قیمتی در مقابل ما به پیروزی برسد؛ آیا این بازیکنان نمی‌خواهند به اهواز بیایند؟

وی با تأکید بر اینکه این اتفاقات را باید مدیران کنترل کنند نه آنکه مدام حاشیه درست کنند، خاطرنشان کرد: توقع دارم مدیران تیم‌ ملی در کنار مباحث فنی، به موضوع فرهنگی نیز بپردازند و برای ملی‌پوشان در بازی‌های حساس از روانشناس کمک بگیرند.

کد خبر 368367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.