هر حرفی بزنم مشکل‌ساز می‌شود/ شنبه دلیل محرومیتم را می‌پرسم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: من هیچ بی ادبی نکردم و مصاحبه‌هایم نیز موجود است؛ با این وجود روز شنبه -چهارم اسفندماه- طبق درخواست سازمان لیگ فوتسال در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم تا دلیل محرومیتم را بدانم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا لک پس از پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری اهواز در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر با تشکر از هواداران که تیمش را حمایت کردند، اظهار کرد: این روزها درباره فوتسال نمی‌توان حرف زد زیرا هر حرفی بزنیم برایمان مشکل‌ساز می‌شود.

وی افزود: نام این مرحله پلی‌آف نیست بلکه ما بعد از رقابت‌های لیگ وارد مرحله حدفی شدیم درحالی که با برخی تیم‌های دیگر ۲۰ امتیاز فاصله داشتیم و به نظرم حاشیه‌هایی که به‌وجود می‌آید نیز حاصل همین برنامه‌ریزی‌ها است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند با بیان اینکه امیدوارم گیتی‌پسند باحضور هواداران خود در این ورزشگاه جشن قهرمانی را برگزار کند، تصریح کرد: هر دو تیم گیتی‌پسند و مس سونگون شناخت خوبی از یکدیگر دارند اما سبک هر بازی متفاوت است و ما پس از ریکاوری و بررسی تیم مس باید برای بازی فینال آماده شویم که امیدوارم شرایط تبریز مانند بازی رفت با ملی حفاری سخت نشود تا در بازی برگشت به مشکل بر نخوریم.

وی درخصوص خبر محرومیتش که قبلاز شروع این دیدار روی خروجی خبرگزاری‌ها بود، گفت: من هیچ بی ادبی نکردم و مصاحبه‌هایم نیز موجود است؛ باخت بازی قبلی را هم قبول کردم چون در بازی رفت آنقدر خوب نبودیم که برنده شویم؛ تنها اعتراضم این بود که باید ناظر بازی را فرد با تجربه‌تری انتخاب می‌کردند؛ با این وجود روز شنبه -چهارم اسفندماه- طبق درخواست سازمان لیگ فوتسال در کمیته انضباطی حاضر می‌شوم تا دلیل محرومیتم را بدانم.

کد خبر 368366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.