حفاری حرفی برای گفتن نداشت/ فینالیست شدن گیتی‌پسند با هتریک جاوید

تیم فوتسال گیتی‌پسند با پیروزی مقابل ملی حفاری اهواز، راهی فینال رقابت‌های لیگ فوتسال کشور شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتسال گیتی‌پسند در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور درحالی امروز پنجشنبه -دوم اسفندماه- از ساعت ۱۶ در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم ملی حفاری اهواز بود که بازی رفت این دو تیم سه بر دو به نفع ملی حفاری به پایان رسیده بود.

این دیدار در پایان با نتیجه پنج بر صفر به نفع گیتی‌پسند به پایان رسید.

دیدار تیم‌های گیتی‌پسند و ملی حفاری اهواز

سالن پیروزی اصفهان

گیتی پسند:  سپهر محمدی، محمد شجری، محمد کشاورز، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولاد قباد، پاتریک ویرالوز، علیرضا جوان، سعید افشاری، محمد حسین درخشانی

سرمربی: رضا لک

ملی حفاری اهواز: احمد ملاعلی، حسین فهیمی، بهزاد عظیمی، الیاس براتی، علیرضا رفیعی‌پور، شهاب طالبی، هومن یعقوبی، سجاد بابایی، وحید کاظمی، سینا مبینی، آرش دهزار، امید رستمی

سرمربی: محمدرضا داوودی‌نژاد

داوران: محمود نصیرلو، حسین وحدتی، فرزین صالح، علی حاتمی 

ناظر: علیرضا سهرابی

اخطار:

گیتی پسند: محمد شجری (دقیقه۲۴)

ملی حفاری: وحید کاظمی (دقیقه۲۹)، شهاب طالبی (دقیقه۳۸)

گلزنان:

گیتی پسند: محمد شجری (دقیقه۵)، مهدی جاوید (دقایق ۲۲ - ۳۸ - ۳۹)، سعید احمدعباسی (دقیقه۳۴)

شرح گل‌ها:

گل اول: محمد شجری در دقیقه ۵ از سمت چپ زمین شوت خطرناکی را به سمت دروازه ملی حفاری زد که با غفلت بابایی دروازه‌بان این تیم، این توپ گل شد.

گل دوم: ضربه دست سپهر محمدی، مهدی جاوید را صاحب موقعیت کرد که این بازیکن با یک چرخش در دقیقه ۲۲ مسابقه، گل دوم گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

گل سوم: دقیقه ۳۴ احمد عباسی روی پاس بلندی که از متطقه دفاعی گیتی‌پسند دریافت کرده بود صاحب توپ شد که با دقت تمام توپ را به سقف دروازه ملی حفاری چسباند.

گل چهارم: در دقیقه ۳۸مهدی جاوید از محوطه خودی شوت آرامی را روانه دروازه خالی حریف کرد و گل چهارم به ثمر رسید.

گل پنجم: درحالی که بازیکنان ملی حفاری به دنبال آغاز حمله‌ای جدید روی دروازه گیتی‌پسند بودند، مهدی حاوید در دقیقه ۳۹ با یک توپ ربایی دروازه خالی ملی حفاری را بار دیگر باز کرد تا در این مسابقه هتریک کرده باشد.  

دقایق حساس:

در دقیقه ۴ بازی اولادقباد با یک شوت به سمت گوشه دروازه ملی حفاری اولین موقعیت خطرناک بازی را ساخت و در برگشت آن نیز دروازه ملی حفاری با شوت جاوید تهدید شد.

اعتراض عالیقدر در دقیقه ۹ به داور موجب واکنش تماشاگران گیتی‌پسند و حمایت از او شد

نخستین حمله تیم ملی حفاری با شوت عظیمی بر روی دروازه گیتی پسند در دقیقه ۱۱ خلق شد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت

در دقیقه ۱۳ شوت اولاد قباد با برخورد به بازیکن حریف به بیرون رفت و در ضربه کرنر آن نیز شوت سهمگین جاوید با واکنش دروازه‌بان همراه شد.

دقیقه ۱۵ محمد شجری با چندبار سر توپ زدن شوت خطرناکی به سمت دروازه حریف زد که موجب مصدومیت بابایی دروازه‌بان ملی حفاری شد.

در دقیقه ۱۶ شوت خطرناک طالبی با پاس مقیمی از کنار دروازه گیتی پسند به بیرون رفت

در دقیقه ۱۸ احمدعباسی روی برگشت کرنر ملی حفاری با بابایی تک به تک شد که این موقعیت را ازدست داد، در بازگشت این توپ نیز چند مرتبه دیگر دروازه ملی حفازی تهدید شد.

احمدعباسی در دقیقه پایانی نیمه اول چند بازیکن حریف را دریپل زد تا صحنه حساس دیگری را روی دروازه ملی حفاری خلق کرده باشد و در برگشت نیز با یک ضربه سر روی ضربه دست محمدی آخرین صحنه حساس این نیمه را پدید آورد اما نتیجه با همان یک گل به پایان رسید.

در دقیقه ۳۱ اولاد قباد به عالیقدر پاس داد که شوت این بازیکن به سمت دروازه حریف، با واکنش بابایی روبه‌رو شد و در ادامه ملی حفاری صاخب موقعیت شد که این موقعیت تک به تک را محمدی گرفت.

در دقیقه ۳۲ به‌طور اتفاقی توپ زیر پای شجری افتاد که این بازیکن در چند قدمی دروازه موفق به گلزنی نشد

در دقیقه ۳۵ بازیکنان ملی حفاری با پاس‌های پیاپی خود پشت محوطه جریمه بودند که توپ لو رفت و محمدی قصد داشت با ضربه دست دروازه ملی حفاری باز کند اما توپ با کمترین اختلافی به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۸ پاس‌های پیاپی بازیکنان تیم ملی حفاری در نهایت بهزاد عطیمی را در موقعیت گل قرار داد اما توپ این بازیکن توسط محمدی مهار شد.

در دقیقه ۳۹ شجری صاحب توپ شد که با واکنش دروازه‌بان حریف این توپ بی ثمر به پایان رسید.

کد خبر 368362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.