مردم اصفهان در کور کردن فتنه تبحر خاصی دارند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مردم اصفهان در کور کردن فتنه تبحر خاصی دارند، گفت: مردم اصفهان نشان دادند که در همه شرایط پیرو ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت الله کاظم صدیقی عصر امروز(پنجشنبه-۲ اسفند) در مراسم هفتمین روز درگذشت شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان با بیان این که این شهدا با شهادت و ولایت بیعت کرده اند، اظهار کرد: اصفهان باید افتخار کند که میزبان چنین شهیدانی است و مردم اصفهان همواره برای ایران افتخار آفرین بوده اند.

وی افزود: بیشترین شهدا در تمام دوران تاریخ ایران هم از لحاظ کمی و هم از لحاظ کیفی مربوط به اصفهان است و شهید بهشتی ستاره درخشان این شهدا است.

با بیان اینکه مردم اصفهان در کور کردن فتنه تبحر خاصی دارند، تصریح کرد: مردم اصفهان نشان دادند که در همه شرایط پیرو ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

سپاه قدس ایران صادر کننده امنیت است

آیت الله صدیقی ادامه داد: عاملان این حادثه تروریستی در حقیقت عاملان فساد و فحشا هستند، خداوند متعال به مظلومان اجازه دفاع در برابر استکبار داده است، سپاه قدس ایران صادر کننده امنیت است، مرز ها را در نوردیده و افتخار بین المللی برای ایران اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شهدای این حادثه آبیار نهالی هستند که شهید حججی‌ها کاشته اند، خاطر نشان کرد: ابوبکر البغدادی می گوید ما باید از یزید عبرت بگیریم و به زن و بچه‌های شیعیان نیز رحم نکنیم. سپاه قدس ایران از ویرانی منطقه جلوگیری کرد و ریشه داعش را در خاورمیانه خشکاند.

وی افزود: علائم ظهور امام زمان یکی پس از دیگری ظاهر می شوند و شیعه هدف اصلی استکبار است. عاملان این حادثه گرگ‌های خوناشامی هستند که با پول عربستان کثیف توسط آمریکا تربیت شدند تا به انقلاب اسلامی ضربه بزنند.

آیت الله صدیقی خاطر نشان کرد: خیلی از سیاستمداران استکبار می‌گفتند که بشار اسد رفتنی است، اما دیدید که سپاه قدس ایران در آنجا قدرت را به صورت کامل به دست گرفت و سیاست خارجی ایران را حاکم کرد.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه سپاه قدس ایران علمدار تشیع در جهان است، تصریح کرد: قرآن هم گواهی می دهد که خداوند اجازه جهاد در برابر داعش و داعشی ها را داده است.

مردم ایران با چشم باز و بصیرت انقلاب کردند

امام جمعه موقت تهران افزود: مردم خط قرمزی مثل انقلاب و ولایت دارند و اصل اسلام هدفی جز حمایت از مظلومان نداشته است و اگر مستضعف علیه مستکبر به پا نخیزد، پس چه کسی باید زمینه را برای قیام صاحب الزمان آماده کند؟

وی ادامه داد: این خون‌ها آبیاری هستند برای بذرهای  مبارزه با استکبار جهانی و اگر این دفاع نبود، امنیت در منطقه نیز از بین می رفت. جانبازان این حادثه تروریستی نیز شهید زنده هستند و تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در سایه شهادت جوانان ما به دست آمده است.

 دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: مردم ما خون داده‌اند که دین داشته باشند، آنها با چشم باز و بصیرت انقلاب کردند و از اهداف انقلاب خود دفاع خواهند کرد، دل مردم خانه خداست و ما انقلاب کردیم که رذائل نباشد.

 باید مردم را به زور به بهشت ببریم

وی خاطر نشان کرد: مردم ما در همه عرصه ها پیروز هستند، استکبار جهانی می خواهد مسیر بهشت را بر مردم ما ببندد، اما ما باید مردم را به زور به بهشت ببریم.

آیت الله صدیقی تصریح کرد: اگر انقلاب نبود سربازان عقل و جهل مشخص نبود و اگر این انقلاب نبود چنین برکتی در کشور وجود نداشت و خدا می خواهد لشکر خود را به دنیا معرفی کند.

دبیرکل بنیاد بین المللی غدیر اضافه کرد: خداوند خود به میدان می آید و از ملت ایران دفاع می کند، خدا قدرت خود را در بازوی بسیجی ها نشان می دهد و رهبر ما رهبری است که می گوید بشار اسد باید بماند و می ماند. این شهدا مدال های افتخار بی بدیل ایران اسلامی و مردم ما الهی هستند.

کد خبر 368359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.