آغاز ارزیابی گزینه‌های شهرداری الوند

رییس شورای اسلامی شهر الوند گفت: تاکنون ۳۰ نفر برای تصدی سمت شهرداری الوند رزومه خود را به شورای شهر ارائه داده‌اند که از میان آنان افرادی که سابقه بهتری در زمینه مدیریت شهری داشته باشند به عنوان گزینه‌های نهایی برای انتخاب شهردار آینده معرفی خواهند شد.

مهتاب بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته گذشت شورای شهر الوند مشغول بررسی بودجه سال آینده بود و فرصت پرداختن به مسائل مربوط به انتخاب شهردار را نداشت.

وی با اشاره به اینکه حدود یک ماه است این شهر بدون شهردار اداره می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۳۰ نفر برای تصدی سمت شهرداری الوند رزومه خود را به شورای شهر ارائه داده‌اند که از میان آنان افرادی که سابقه بهتری در زمینه مدیریت شهری داشته باشند به عنوان گزینه‌های نهایی برای انتخاب شهردار آینده معرفی خواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهر الوند با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در انتخاب سرپرست جدید اتفاق نظر داشته و این وفاق درباره انتخاب شهردار آینده نیز دیده خواهد شد، اضافه کرد: گروهی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند که خود را شهروند الوند می‌دانند اما با وجود آنکه در اقلیت هستند، با هیاهوی خود خواستار انحلال شورای شهر شده‌اند و چنین اقداماتی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد.

بهرامی خاطرنشان کرد: این افراد بدون داشتن وجاهت قانونی و سواد سیاسی با اتکا به حمایت‌ برخی جبهه‌های سیاسی فضای  شهر را علیه مدیریت شهری ملتهب کرده‌اند که اقداماتشان باعث شده طرح شکایت از چنین افرادی تبدیل به یک مطالبه عمومی شود.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت مالی شهرداری چندان خوب نیست و مبلغ ارزش افزوده نیز هرماه کمتر می‌شود، ادامه داد: اولویت بودجه سال آینده را پروژه‌های نیمه تمام در شهر قرار داده‌ایم؛ به‌طور مثال تاکنون ۱۵ میلیارد تومان صرف احداث رینگ کمربندی شهر الوند شده اما به ‌خاطر کمبود بودجه این پروژه نیمه تمام رها شده که مهمترین پروژه سال آینده است، پس از آن نیز احداث پارک ۲۲ هکتاری الوند در دستور کار شهرداری قرار دارد.

کد خبر 368354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.