دستگیری قاتل تبعه‌ عراقی/تنگه هرمز میزبان رزمایش دریایی ارتش

در بسته خبری امروز از مناقشه نصب تابلو ورودی شهر دزفول تا اعتراض دانشجویان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان و گران‌فروشی مرغ در بوشهر را بخوانید.

هفته گذشته شهرهای جنوبی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود که می توان گفت هفته پر خبری را پشت سر گذرانده است، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

دستگیری ۲۳۴ متهم در مدت ۴۸ ساعت در بندرعباس

هرمزگان : محمداسماعیل مشایخ، فرمانده انتظامی بندرعباس از دستگیری ۲۳۴ متهم در مدت ۴۸ ساعت در این شهرستان خبر داد و گفت: در این میان، یک باند شش نفره سرقت داخل خودرو با میانگین سنی این افراد ۲۴ تا ۳۱ دستگیر شده اند.

رزمایش بزرگ ولایت ۹۷ در تنگه هرمز برگزار می‌شود

هرمزگان : امیردریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش از برگزاری رزمایش ولایت ۹۷ در چهار فاز در تنگه هرمز خبر داد.

کشف ۱۱۵ کیلو حشیش و تریاک در جاسک

هرمزگان : عباس قاسمی، فرمانده انتظامی شهرستان جاسک ازکشف ۱۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر تریاک و حشیش طی یک عملیات در این شهرستان خبر داد.

*********************************************************************************

با گران‌فروشی مرغ برخورد جدی می‌شود

بوشهر : زهرا افضلی نیا، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: بر اساس اعلام سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نرخ مرغ گرم هر کیلو ۱۱۵ هزار ریال تعیین‌شده و رعایت این نرخ از اولین حلقه زنجیره تولید تا عرضه‌کنندگان الزامی است.

مشکلات رفت‌وآمد دانش‌آموزان روستایی عسلویه برطرف می‌شود

بوشهر : سید پیروز موسوی، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عسلویه گفت: مشکلات طرح روستا مرکزی در این شهرستان تا پایان امسال برطرف می شود.

آسیب‌های زیست‌محیطی صید ترال و نگرانی صیادان بردخونی

بوشهر : حسین طاهری پور مسؤول تعاونی صیادان بردخون نیز گفت: صیادان به دلیل مشکلات و کمبودها در حال تغییر شغل و فروش قایق‌های خود هستند. صید ترال دریا را به گورستان ماهی‌ها تبدیل کرده، زیرا عاملان این کار پس از صید، آبزیان قابل استفاده را برداشت و بقیه منابع دریایی را باز به دریا می‌ریزند.

**************************************************************************************

اعتراض دانشجویان پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان

خوزستان: سرپرست پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: فردی که در پردیس‌ها قبول می‌شود در پردیس یا یکی از مراکز زیرمجموعه این پردیس در شهرستان درس می‌خواند و قبولی در پردیس مراکز استان به معنی درس خواندن در مرکز استان نیست.

مناقشه نصب تابلو ورودی شهر دزفول

خوزستان: سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: نارضایتی مردم اندیمشک بابت نصب تابلو ورودی شهرستان دزفول از طریق مراجع قانونی و مسؤولان بررسی و رفع خواهد شد.

دستگیری قاتل تبعه‌ عراقی در خرمشهر کمتر از ۲۴ ساعت

خوزستان: در پی وقوع قتل یکی از اتباع عراقی بنام "ن. ج" در  شهرستان خرمشهر، موضوع شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با سرعت عمل و برمبنای اقدامات تحقیقاتی و فنی در کمتر از ۲۴ ساعت قاتل تبعه عراقی را شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 368347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.