حمل و نقل نقش موثری در تحقق شهر ایده‌آل دارد

شهردار ساوه با بیان اینکه حمل و نقل نقش موثری در تحقق شهر ایده آل دارد، گفت: اگر بتوانیم از پایه در بحث آموزش و ارتقا سطح فرهنگ عمومی برای استفاده از حمل و نقل عمومی کار کنیم بسیاری هزینه‌های شهرداری کاهش می‌یابد.

سید مهدی حسینی در حاشیه نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در گفت و گو با ایمنا اظهار کرد: همایش شهر ایده آل فضای بسیاری خوبی برای حضور مدیران شهری است چرا که عملکردها و دستاوردهایی که سال‌ها شهرداری‌ها برای آن وقت گذاشته‌اند را مسئولان رصد خواهند کر؛ همچنین نمایشگاه فضای مطلوبی برای هم‌اندیشی و همچنین رفع مشکلاتی است که شهرداری‌ها امروز با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با بیان اینکه حمل و نقل مناسب نقش موثری در تحقق شهر ایده آل دارد افزود: اگر بتوانیم از پایه در بحث آموزش و ارتقا سطح فرهنگ عمومی مردم برای استفاده از حمل و نقل عمومی کار کنیم، بسیاری از هزینه‌های شهرداری در زمینه محیط زیست و حمل و نقل عمومی کاهش خواهد یافت.

شهردار ساوه با بیان اینکه اولویت نخست مدیران شهری رضایت شهروندان و جذب سرمایه گذار است تصریح کرد: سیما و منظر شهری در القای حس آرامش به مردم جامعه، همچنین در جذب سرمایه‌های اقتصادی و ایجاد امید و انگیزه برای جلب مشارکت شهروندان بسیار مهم است و در این زمینه باید از طرح‌ها و ایده‌های جدید تمامی متخصصان و کارشناسان استفاده کرد.

حسینی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌هایی که شهرداری‌های کشور دارند انتظار داشتیم فضایی در این نمایشگاه فراهم شود که شهرداران و شرکت‌های خدماتی و خصوصی بتوانند تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کنند.

کد خبر 368331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.