تشکیل کمیته فرهنگی ستاد نوروزی از ابتدای اسفندماه

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از تشکیل کمیته فرهنگی "ستاد خدمات سفر شهر" از ابتدای اسفندماه خبر داد و گفت: ویژه برنامه‌های متعددی از آیین‌ های مختلف شهر در مناطق ۱۵ گانه اصفهان تعریف شده که از اول اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.

محمد عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به وجود آیین های مختلف در شهر اصفهان برای نخستین بار در کشور کمیته فرهنگی "ستاد خدمات سفر شهر اصفهان" از ابتدای اسفندماه تشکیل شد.

وی ادامه داد: آیین‌ها و آداب و رسوم مختلفی از ابتدای اسفندماه در اصفهان برگزار می شود که می توان به آیین خرید نوروزی، سمنو پزان، درختکاری، پاسداشت زبان مادری، آیین نیکوکاری اشاره کرد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: ویژه برنامه‌های متعددی از آیین‌ های مختلف شهر در مناطق ۱۵ گانه اصفهان تعریف شده که از اول اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه ۱۳۹۸ برگزار می شود.

عیدی با بیان اینکه از حدود چهار ماه پیش برای ایام نوروز برنامه ریزی شده است اظهار امیدواری کرد: با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی اسفند و فروردین خوبی برای شهروندان رقم زده شود.

وی  خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری اصفهان در بخش‌های معاونت خدمات شهری، سازمان زیباسازی، سازمان فرهنگی و تفریحی ویژه برنامه های مختلفی برای نوروز ۹۸ تدارک دیده است.

کد خبر 368326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.