رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی شهر هستند

شهرضا - رییس شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی هستند که اخلاق مردم را به مسافران معرفی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، کمال خدادادی صبح امروز (پنجشنبه) در گردهمایی رانندگان ناوگان حمل و نقل درون شهری شهرضا با اشاره به شهادت دو تن از مرزبانان این شهرستان در عملیات تروریستی اخیر در مسیر خاش به زاهدان تصریح کرد: دشمنان اینگونه خشم خود را از حضور گسترده مردم در مراسم راهپیمایی و جشن ۴۰ سالگی انقلاب نشان دادند.

وی ادامه داد: مردم ایران در طول چهار دهه گذشته با تقدیم شهدای زیادی از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کرده‌اند و اینگونه اقدمات تروریستی تأثیری در اراده انقلابی آنان ندارد.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا خاطرنشان کرد: رانندگان تاکسی سفیران فرهنگی هستند که اخلاق مردم را به مسافران معرفی می‌کنند.

خدادادی اضافه کرد: شهرضا به واسطه موقعیت جغرافیایی خود یکی از مقاصد گردشگری یا محل‌ عبور مسافران نوروزی است، بنابراین این ایام بهترین زمان برای معرفی فرهنگ و تمدن کهن مردم این منطقه است.

وی تأکید کرد: بخش مهمی از خدماتی که شهرداری‌ها به مسافران نورزی ارائه می‌دهند بر عهده رانندگان تاکسی است، بنابراین آنان فرهنگ شهروندان شهرضایی را به دیگران معرفی می‌کنند.

رییس شورای اسلامی شهر شهرضا با بیان اینکه رانندگی تاکسی از مشاغل سخت و زیان‌آور است اظهار کرد: شهرداری‌ها همواره تلاش می‌کنند تا شرایط کاری مناسبی را برای رانندگان ناوگان حمل و نقل دورن شهری فراهم کنند، اما رسیدن به شرایط مطلوب نیازمند همکاری رانندگان و تلاش مدیران شهری است.

کد خبر 368312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.