تفکر اصلاح طلبی باعث حل معضلات کشور است

عضو کمیسیون اجتماعی در مجلس گفت: همه اذعان دارند که دولت اصلاحات از لحاظ اقتصادی و مسائل مالی پاکدست‌ترین دولت بوده است و کمترین مفاسد و اختلاس‌ها در آن زمان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، احمد بیگدلی در تذکر شفاهی خود با اشاره به جمع‌آوری امضا برای استیضاح رییس جمهور خاطر نشان کرد: تفکرات اصلاح طلبی همواره برای اصلاح امور کشور و رفع مشکلات مردم بوده است.

نماینده مردم خدابنده تاکید کرد: خط قرمز تفکر اصلاح طلبی، مشکلات معیشتی مردم، منویات مقام معظم رهبری، منافع نظام جمهوری اسلامی ایران، مردم و اکثریت جامعه و تفکر اصلاح طلبی باعث حل معضلات کشور بوده است، اگر جمع‌بندی شورای اصلاح طلبان کشور بر این باشد که هر دولتی و یا این دولت مستقر که اصلاح طلبان به خاطر منافع ملی و مردم از آن حمایت کرده‌اند در مقابل خواسته‌های مردم است، مردم مطمئن باشند ما اصلاح طلبان  هم توان استیضاح و نقد و هم شجاعت آن را داریم.

بیدگی افزود: اصلاح طلبان پیروی از منویات رهبری را در عمل دنبال می‌کنند و به آن معتقدند، آرامش جامعه، اتحاد و وحدت در مقابل دشمنان را در شرایط کنونی ترجیح می‌دهند و نمی‌خواهند با دشمنان هم صدا شوند.

پس از این تذکر، علی مطهری که ریاست جلسه را برعهده داشت، گفت: دلیل تذکر ایشان برمی‌گردد به صحبت‌های روز گذشته آقای کواکبیان درباره مواضع اصلاح طلبان و امروز صبح آقای پزشکیان به ایشان قول داد که این تذکر در صحن مجلس شنیده شود و به عنوان تذکر ناظر بر ماده (۷۵) مطرح شد.

کد خبر 368267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.