توجه به سلامت مردان در هفته اول اسفندماه

یک متخصص اورولوژی و ناباروری مردان گفت: در هفته ملی سلامت مردان ویزیت و مشاوره رایگان مردان در زمینه‌های کلیه‌ومجاری‌ادراری، ناباروری و اختلالات جنسی در محل شهرک سلامت صورت می‌پذیرد.

 پیمان صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هفته اول اسفندماه به عنوان هفته ملی سلامت مردان ایرانی نام‌گذاری شده، که بنیانگذار این رویداد انجمن اورولوژی ایران است.

این متخصص اورولوژی و ناباروری اضافه کرد: در این هفته اورولوژیست‌های داوطلب نسبت به ارائه کنفرانس یا مشاوره و ویزیت رایگان اقدام می‌نمایند که امسال نیز در چند نقطه شهر از جمله شهرک سلامت این کار انجام می‌شود.

صالحی هدف از این رویداد را آموزش و آگاهی‌رسانی به گروه‌های هدف به ویژه آقایان دانست و تصریح کرد: در راستای شناسایی بیماری‌ها و علائم کوچکی که ممکن است بیماری خطرناکی در آنها نهفته باشد لازم است آقایان مورد سنجش و معاینه قرار گیرند.

وی در زمینه عناوین مختلف برنامه‌های  هفته ملی سلامت مردان گفت: عناوین روزهای این هفته، مردان فعال و بهره‌وری در محیط کار، نقش مستقیم و غیرمستقیم فعالیت جسمانی در پیشگیری و درمان بیمارهای غیرواگیر و واگیردار، پدران مشوق فعالیت جسمی پسران و شهر دوستدار فعالیت جسمانی، ایمنی و استاندارد در فعالیت های ورزشی، مردان جوان فعال تر عملکرد تحصیلی بالاتر، زندگی طولانی‌تر برای سالمندان و بیماران فعال، است.

کد خبر 368241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.