نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس آغاز به کار کرد

ساعتی پیش، نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایمنا، نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی در شش محور اصلی از جمله شهر هوشمند و دانش‌پایه، روش‌ها و راهکارهای وصول مطالبات شهرداری‌ها، تولید درآمد، بازآفرینی شهری، قیر و آسفالت و... آغاز به کار کرده است.

این گردهمایی بزرگ مدیران شهری و روستایی سراسر کشور، با هدف تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها و روستاها در حال برگزاری است؛ شرکت‌کنندگان و مدعوین این رخداد بزرگ که تعداد آنها بالغ بر ۱۲۰۰ نفر از معاونان امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور، شهرداران، دهیاران و برخی از معاونان و کارشناسان مرتبط آنها است، طی سه روز ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مختلف، در بخش نمایشگاهی نیز به ارائه دستاوردها و اقدامات صورت گرفته می‌پردازند.

بر اساس این گزارش، در بخش نمایشگاهی همایش و نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی، شهرداری‌های کلانشهرها، مراکز استان‌ها و برخی دیگر از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز حاضر شده و علاوه بر آن، برخی از شرکت‌های خدماتی، صنعتی و پیمانکاری مرتبط نیز حضور دارند.

در نهمین دوره نمایشگاه شهرایده‌آل که از یکم تا سوم اسفندماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بندرعباس دایر است، شرکت‌کنندگان در حوزه‌های مبلمان شهری، حمل و نقل عمومی، مدیریت و خدمات شهری، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، فضای سبز، روشنایی و نورپردازی شهری، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات، بازیافت و تبدیل مواد، آخرین تولیدات و دستاوردهای خود را به نمایش می‌گذارند.

کد خبر 368225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.