فعالیت موج ناپایدار جوی تا دو روز آینده

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: تا ۲۴ ساعت آینده شرایط جوی نسبتا پایدار است اما در روز جمعه پدیده افزایش ابر را در سطح استان خواهیم داشت.

فاطمه زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی طی دو روز آینده اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار بر آسمان استان است که بر این اساس در اکثر نقاط استان آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: طی کمتر از ۲۴ ساعت آینده در مناطق مرکزی استان شرایط برای افزایش غبار محلی فراهم می‌شود اما به دلیل فعالیت موج ناپایداری در سطوح بالای جو دوباره هوا پاک می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: در روز جمعه شاهد پدیده افزایش ابر در سطح استان خواهیم بود اما بارشی به همراه نخواهد داشت.

سیدان در خصوص وضعیت دمای اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده اضافه کرد: دما تغییر محسوسی نخواهد داشت بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی افزود: در این بازه زمانی، فریدونشهر با ۱۰ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و آران وبیدگل با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

کد خبر 368220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.