جنوب شرق کشور دیگر محل امنی برای تروریست‌ها نخواهد بود

گلپایگان- امام جمعه خوانسار گفت: امروز روزی نیست که جمهوری اسلامی از وهابیون و ترویست‌ها آسیب بینند، وهابیون و ترویست‌ها به دنبال پیدا کردن سوراخی برای حفظ جان خود در این مناطق هستند اما دیگر این مناطق محل امنی برای تروریست‌ها نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی امروز(سه شنبه) در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان در مسجد جامع گلپایگان اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون مسلمین از جریان نفاق ضررهای زیادی را متحمل شدند، پدیده شوم نفاق دشمنان واقعی اسلام ناب محمدی هستند.

وی افزود: آسیب‌ها و چالش‌هایی که امروز گریبان مسلیمن است به دلیل جریان خطرناک نفاق است جریان نفاق با نام اسلام اما ضررهای زیادی را به دین اسلام می‌رساند، حریان نفاق خطرناک تر از آمریکا است.

امام جمعه خوانسار با اشاره به این‌که وهابیت احیا کننده حکومت بنی امیه هستند، افزود: مرکز اصلی ترویج وهابیت شبه قاره هندوستان و کشور پاکستان است و یکی از پایگاه‌های خطرناک وهابیت کشور پاکستان است که خدمات آنان ازعربستان سعودی تأمین می‌شود.

 وی گفت: تعداد طلاب وهابیون زن و مرد ساکن در منطقه جنوبی شرقی کشور از مرز ۵۰ هزار نفر گذشته است اکنون ۵۰ مدرسه علمیه در سیستان و بلوچستان برای گشترش وهابیت فعالیت دارد.

خواجه کریمی با اشاره به این‌که جریان نفاق در جنوب شرق کشور در حال گشترش است، گفت: بخشی از درون کشور را وهابیون ساکن هستند و گاه و بی گاه توسط این تروریست‌ها عملیات‌هایی اتفاق می‌افتد که نمونه آن همین حادثه زاهدان بود که به دنبال آن ۲۷ نفراز پرسنل لشکر امام حسین(ع) به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به این‌که امروز روزی نیست که جمهوری اسلامی از وهابیون و ترویست‌ها آسیب بینند، افزود: وهابیون و ترویست‌ها به دنبال پیدا کردن سوراخی برای حفظ جان خود در این مناطق هستند اما دیگر این مناطق محل امنی برای تروریست‌ها نخواهد بود.

امام جمعه خوانسار با بیان این‌که امروز تروریست‌ها در لایه‌های عوام  و خطوط سفیدی که مردم عادی مستقر هستند این عملیات‌ها را انجام می‌دهند، افزود: امروز وهابیت دشمن اصلی اسلام ناب محمدی(ص) است، مرکز و زادگاه ترویج وهابیت در پاکستان است و القاعده و طالبان به این کشور آمدند و داعش نیز خواهد آمد.

وی گفت: امروز به برکت رشادت و ایثار نیروهای امنیتی امنیت برقرار است و گرنه درگیر وهابیت در شهرها بودیم، شهادت تضمین کننده استمرار راه اسلام است.

امام جمعه خوانسار تأکید کرد: جریان نفاق به شکل‌های مختلف وجود دارد، همه باید هوشیار باشند تا خطراتی که از جانب وهابیت که دشمن امت رسول خدا است دامن آنان را نگیرد.

وی با بیان این‌که شهادت نجات دهنده و مایه قوت اسلام و شکست دهنده خط منافقین و برملا کننده فتنه نفاق است، گفت: حادثه تروریستی زاهدان نخستین حادثه آغاز دهه پنجاه انقلاب و تجدید کننده حیات و استمرار اسلام و انقلاب است، ما باردیگر حرف برای گفتن داریم، حقیقت جریان نفاق روز به روز برای مردم آشکارتر می‌شود.

کد خبر 368171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.