شهدا اسطوره‌های تاریخ هستند

رییس فدراسیون تکواندو گفت: شهدا اسطوره‌های تاریخ ما هستند و اسطوره‌ها سند هویت ملی ما هستند چراکه نبرد بی‌سابقه‌ای را رقم زدند که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک این کشور را جدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا پولادگر، در چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور، اظهار کرد: متعهدترین و مخلصترین انسان‌های معاصر ما شهدایی هستند که با نثار جانشان استقلال و سر بلندی ایران اسلامی رقم خورده است.

وی افزود: بزرگی این افراد به گونه‌ای است که زادگاه و دامان و آغوشی که در آن رشد یافتند هم لازم به تکریم است؛ امروز شهدا اسطوره‌های تاریخ ما هستند و اسطوره‌ها سند هویت ملی ما هستند؛  هویت به معنای میزان وابستگی افراد به کشورشان است؛ سند هویت ما بزرگان و سازندگان این تاریخ هستند؛ شهدا بدون شک ارزشمندترین افرادی هستند که در تاریخ می‌شناسیم چراکه نبرد بی‌سابقه‌ای را رقم زدند که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک این کشور را جدا کند.

رییس فدراسیون تکواندو تصریح کرد: وظیفه ما است که این اسطوره‌ها را به نسل جدید بشناسانیم؛ شهیدان چراغ راه جوانان هستند؛ روزی نیاید که نام و یاد شهدا در ذهن ما گم شود.

پولادگر گفت: برگزاری مراسمی در خور شأن و نام این بزرگان برایم سخت بود؛ همه ما به برکت نام شهدا در این مراسم جمع شده‌ایم.

کد خبر 368167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.