ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان در شأن مدیران فدراسیون فوتبال نیست

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس، ایستادن در برابر قانون منع به کارگیری بازنشستگان را نه در شأن مدیران فدراسیون فوتبال دانست و نه زیبنده جامعه ورزش کشور.

به گزارش ایمنا، سیدفرید موسوی در خصوص  فعالیت برخی مدیران فدراسیون فوتبال برخلاف قانون منع به کارگیری بازنشستگان هنوز بر سر کار هستند، اظهار کرد: ما هم از این موضوع اطلاع داریم که برخی افراد برخلاف صراحت قانون منع به کارگیری بازنشستگان هنوز میز خود را رها نکرده‌اند لذا در حال بررسی و پیگیری با دستگاه‌ها هستیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: همه در برابر قانون برابر هستند و مدیران فدراسیون فوتبال مشمول این قانون هستند و قانون نیز لازم‌الاجرا است؛ دستگاه‌های نظارتی هم به درستی کار خود را انجام می‌دهند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استثنا یا راه مفرّی برای مدیران فدراسیون فوتبال وجود ندارد؛ قانون باید درباره آن‌ها مانند بقیه فدراسیون‌ها اعمال شود؛ ایستادن در برابر قانون نه در شأن آن‌ها است و نه زیبنده جامعه ورزش کشور.

وی ادامه داد: اینکه قانون تاکنون در قبال آن‌ها اعمال نشده، کوتاهی کرده‌اند و باید پاسخگو باشند؛ در این خصوص دستگاه‌های نظارتی ورود کرده‌اند، مجلس نیز در حال بررسی این موضوع در تمام ابعاد است و نه فقط فدراسیون‌ها.

موسوی اظهار کرد: البته این موضوع در فدراسیون فوتبال و هیئت‌های ورزشی پررنگ‌تر است؛ اگرچه اختلاف نظری در خصوص شمولیت قانون برای هیئت‌های ورزشی وجود دارد.

رییس فراکسیون جوانان مجلس شورای اسلامی افزود: در خصوص مدیران فدراسیون‌های ورزشی اجماع نظر وجود دارد که مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می‌شوند ولی درباره هیئت‌های ورزشی اختلاف نظر وجود دارد؛ البته نظر ما بر این است که آن‌ها هم شامل این قانون می‌شوند چرا که کمک‌هایی از بودجه توسط وزارت ورزش و جوانان به هیئت‌ها صورت می‌گیرد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 368162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.