پازل ادب و هنر اصفهان تکمیل می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: علاوه بر جایزه ادبی جمالزاده در آینده شورای سیاستگذاری رویدادهای موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی نیز تشکیل خواهد شد تا پازل ادب و هنر شهر اصفهان با حمایت‌های شهرداری تکمیل شود.

مهدی مقدری در حاشیه اختتامیه نخستین جایزه ادبی جمالزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، چشم‌انداز جایزه ادبی جمالزاده را ایجاد هویت شهری در فضای داستان معرفی و اظهار کرد: یکی از اهداف مهم چنین رویدادهایی انتقال هویت گذشته مردم این شهر به نسل آینده خواهد بود.

وی افزود: شورای سیاستگذاری از هفته آینده جلسات خود را مجددا تشکیل می‌دهد و درباره اینکه چه بخش‌هایی باید به دومین جایزه ادبی جمالزاده افزوده شود تصمیم می‌گیرد.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: جایزه ادبی جمالزاده به سمتی پیش می‌رود که مجموعه‌ای از محتواهای مربوط به داستان، ناداستان و زندگی‌نگاره را برای ساخت و معرفی  شهری زیست پذیر، تاریخی و میراثی که در خدمت شهروندان خود است معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه با نظرات کارشناسان دوره‌های بعد را به‌گونه‌ای برگزار می‌کنیم که تمام گروه‌های مرتبط مشارکت یافته و جریان‌های ادبی خود را با آن همراه کنند خاطرنشان کرد: مراحل طرح و اجرای نخستین دوره از این جایزه در شش ماه انجام شد اما تقویم کاری دوره بعد به زودی ارائه خواهد شد تا هم صاحبان آثار زمان کافی برای پرداختن به موضوعات داشته باشند هم هیئت داوران در داوری آثار شایسته‌تر عمل کنند.

علاوه بر جایزه ادبی جمالزاده، در آینده شورای سیاستگذاری رویدادهای موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی نیز تشکیل خواهد شد تا پازل ادب و هنر شهر اصفهان با حمایت‌های شهرداری تکمیل شده و عملکرد اهالی هنر اصفهان را ارتقا بخشد.

کد خبر 368157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.