امیدواریم "۷۲ خط اشک" به یک همایش بین‌المللی تبدیل شود

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان گفت: همایش ملی شعر آیینی "۷۲ خط اشک" از یک همایش در دانشگاه‌های پیام نور به یک همایش ملی تبدیل شده است و امیدواریم به یک همایش بین‌المللی تبدیل شود.

احمد آذین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری هشتمین همایش ملی شعر آیینی "۷۲ خط اشک" اظهار کرد: این همایش هشت سال متوالی توسط نهادها و مراجع مختلف از جمله دانشگاه ها در ۳۰ بهمن ماه در مرکز دانشگاه های آزاد خوراسگان برگزار شده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: بیش از صد اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که از این تعداد برترین‌ها انتخاب شدند. صابر خراسانی، شاعر معروف کشورمان نیز امروز در دانشگاه ما حضور پیدا کردند.

وی گفت: نهاد رهبری دانشگاه آزاد اصفهان به همراه نهاد رهبری دانشگاه‌های استان اصفهان این همایش را مدیریت کردند. طی چند ماه جلسات مختلفی برگزار شد. دبیر خانه این همایش در دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان و دفتر نهاد مقام معظم رهبری مستقر بود. امروز ثمره تلاش های چند ماهه نهاد رهبری و دانشگاه خوراسگان را شاهد بودید.

آذین در خصوص خروجی این همایش گفت: با گذشت زمان کیفیت آن سالیانه افزایش یافته است و از یک همایش در دانشگاه های پیام نور به یک همایش ملی تبدیل شده است و امیدواریم این همایش به یک همایش بین‌المللی تبدیل شود.

وی افزود: دبیرخانه دائمی این همایش همیشه برپاست تا بتوانیم اهداف این همایش را به ثمر برسانیم. تلاش می‌کنیم این شعله خاموش نشود تا بتوانیم در سال‌های آینده نیز خروجی بهتری از این همایش دریافت کنیم.

کد خبر 368149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.