وجود مدارس کانکسی در خراسان جنوبی/کلنگ‌ بیمارستان ۱۵۰ تختی شهر بابک به زمین زده شد

در بسته خبری امروز از مدارس کانکسی در خراسان جنوبی تا وضعیت سرمایه‌گذاری در گردشگری چناران و افتتاح طرح‌های آبرسانی زرند را بخوانید.

هفته گذشته شهرهای شرقی کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود که می توان گفت هفته پر خبری را پشت سر گذرانده است، در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

نبود سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری شهرستان چناران

خراسان رضوی: محمدطاهریان، مدیر میراث فرهنگی و گردشگری چناران در نخستین جلسه هم‌اندیشی و تبادل نظر میراث فرهنگی با شهردار چناران و رییس اداره ارشاد گفت: سالانه دو میلیون پانصد هزار نفر گردشگر  و مسافر از این شهرستان بازدید می کنند، و لی با توجه به این هنوز در جذب سرمایه گذار در حوزه گردشگری موفق نبوده اییم.

اعطای ۷ میلیارد ریال جهیزیه به نوعروسان نیازمند در قوچان

خراسان رضوی: حسن دهقانی امیرآبادی، مدیر کمیته امداد قوچان گفت: طی دو سال گذشته ۳۶۸ مورد جهیزیه به ارزش ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به نوعروسان نیازمند تحت پوشش در این شهرستان اعطاشده است.

مسابقات قرآن کریم کارکنان ناجا و خانواده‌ها در تربت جام برگزار شد

خراسان رضوی: حجت‌الاسلام سیدمحمود صامتی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تربت‌جام گفت: امسال به روال سال‌های قبل این مسابقه در دو بخش آقایان و بانوان ویژه پرسنل نیروی انتظامی و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد و منتخبین به مرحله استانی وکشوری راه پیدا می‌کنند.

*********************************************************************************

نمی‌توانیم برای همیشه کانکس را حذف کنیم

خراسان جنوبی: محمدرضا بیکی، مدیر کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس خراسان‌جنوبی گفت: به دلیل معضل حاشیه‌نشینی مهاجرت جمعیت زیاد است و نمی‌توان گفت کانکس را برای همیشه می‌توانیم حذف کنیم، زیرا در چند سال گذشته در حاجی‌آباد بیرجند تعدادی مدارس کانکسی حذف شد اما باز به دلیل افزایش جمعیت ناچار به وجود کانکس در مدارس شدیم.

ذخیره‌سازی ۲.۸ میلیون مترمکعب آب در سدهای خراسان‌ جنوبی

خراسان جنوبی: حسین امامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه ورود آب به هفت سد مخزنی استان اتفاق افتاده است، افزود: از ابتدای سال تاکنون ذخیره‌سازی نزدیک به ۲.۸ میلیون مترمکعب آب در سدهای استان صورت گرفته است.

بازگشایی مسیر بیرجند به سمت سه قلعه

خراسان جنوبی: سرهنگ حسین نیکمرد، جانشین پلیس راه خراسان‌جنوبی از بازگشایی مسیر بیرجند به سمت سه قلعه خبر داد و گفت: اکنون مشکلی برای تردد در این مسیر وجود ندارد.

**********************************************************************************

آغاز به کار سی امین همایش علمی تحقیقی تقریب مذاهب اسلام در زاهدان

سیستان و بلوچستان: سی امین همایش علمی تحقیقی تقریب مذاهب در اسلام با حضور حجت الاسلام مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، استاندار سیستان و بلوچستان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و علمای برجسته شیعه و سنی در دفتر نهاد نمایندگی امور اهل سنت زاهدان آغاز به کار کرد.

توسعه صنعت گردشگری مولفه ای برای توسعه سیستان و بلوچستان

سیستان و بلوچستان: سلطانعلی میر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: کویر ، دریا، میراث فرهنگی، صنایع دستی، منابع، مرز و غیره هرکدام ممکن است به تنهایی برای استانهای مختلف در بحث گردشگری حایز اهمیت باشد اما سیستان و بلوچستان به تنهایی همه این مولفه ها را دارد.

انهدام باند ۶ نفره سرقت‌های تلفن همراه در شهر زابل

سیستان و بلوچستان: احمد ثمره حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زابل از انهدام باند شش نفره سرقت های تلفن همراه در شهر زابل خبر داد.

*********************************************************************************

توسعه زیرساخت‌های زرند از منظر حوزه گردشگری

کرمان: علی صادق‌زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زرند گفت: زیرساخت‌های شهرستان زرند از منظر معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری به ویژه گردشگری‌های مبتنی بر طبیعت‌گردی و ایجاد خانه‌های بوم‌گردی موفق عمل کرده است.

افتتاح ۳ طرح آبرسانی در سیرجان

کرمان: امروز سه‌شنبه -۳۰ بهمن، در سفر رضا انجم‌شعاع، در سفر معاون وزیر نیرو به سیرجان طرح‌های آبرسانی شهری و روستایی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

کلنگ‌زنی بیمارستان ۱۵۰ تختی شهربابک

کرمان: بیمارستان ۱۵۰ تختی شهربابک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ ملیارد تومان کلنگ‌زنی شد.

کد خبر 368133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.