۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
شهرضا به پیشواز بهار می‌رود

شهرضا – سرپرست شهرداری شهرضا گفت: در آستانه سال نو زیباسازی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، مجتبی فخاری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات این شهرداری برای استانداردسازی و ایمن‌سازی محوطه بازی در پارک‌ها تصریح کرد: از جمله این اقدامات می‌توان به رنگ‌آمیزی منسوجات فلزی مناطق ورودی شهر، مبلمان پارک‌ها و فضای سبز، المان‌ها و تندیس‌ها، پایه‌های روشنایی و نیمکت‌های فلزی پارک آبشار در طول یک‌ماه گذشته و با هزینه‌ای بالغ بر ۹۰  میلیون تومان اشاره کرد.

وی با اشاره به آغاز رنگ‌آمیزی ۱۵۰ هزار متر از جدول‌های شهر شهرضا اظهار کرد: با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شن‌های رنگی خریداری شده که در بلوارهای شهر بکار گرفته می‌شود.

سرپرست شهرداری شهرضا با بیان اینکه هماهنگی های درون سازمانی شهرداری جهت اجرای برنامه‌های عید نوروز انجام شده است گفت: رنگ‌آمیزی و نگهداری مبلمان شهری علاوه بر افزایش زیبایی بصری شهر، با شاداب‌سازی محیط باعث جذب گردشگردان و مسافرانی است که در تعطیلات ابتدای سال از این شهر عبور می‌کنند.

فخاری با تأکید بر رعایت فرهنگ استفاده صحیح از مبلمان شهری و فضای سبز پارک‌ها خاطرنشان کرد: همه هزینه‌های انجام شده از بیت‌المال و محل پرداخت عوارضی است که از شهروندان دریافت می شود.

وی از بهسازی فضای سبز شهری در آسانه سال نو خبر داد و افزود: یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در پایان هر سال زمینه سازی برای بهسازی فضای سبز شهری و نوسازی و بهسازی مبلمان شهری است.

سرپرست شهرداری شهرضا ادامه داد: در فاز نخست اجرای این پروژه عملیات جمع آوری برگ‌ها و شاخه‌های خشک در هشت هزار و چهارصد متر از معابر شهری واقع در حدفاصل سه راه جانبازان تا تقاطع اورژانس ۱۱۵ در بلوار امام خمینی(ره) انجام شد.

فخاری اظهار کرد: در همین مسیر کاشت گونه‌های مرغوب و با نیاز کمتر به آب مانند نارون و کاج تهران و سرو خزنده انجام و سپس عملیات زیباسازی با استفاده از سنگریزه‌های تولید کارخانه آسفالت شهرداری انجام شد.

کد خبر 368128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.