آموزش تفکیک زباله به ۱۴۰۰ دانش‌آموز اصفهانی

رییس اداره تکنولوژی گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش اصفهان گفت: یک هزار و ۴۰۰ دانش آموز اصفهانی تا پایان سال جاری با روش‌هاش تفکیک زباله آشنا می‌شوند.

مژگان منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای فرایند دوره آموزشی و اجرای بازدید از بخش‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان برای دانش‌آموزان اظهار کرد: این طرح به صورت پایلوت در ناحیه یک آموزش و پرورش استان اصفهان انجام می‌شود که در راستای محتوای کتاب انسان و محیط زیست پایه یازدهم دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه در این برنامه دانش‌آموزان برای بازدید به سازمان پسماند اعزام می‌شوند گفت: هدف اجرای برنامه این است که دانش‌آموزان از نزدیک بتوانند تفیک زباله و شرایط را مشاهده کنند و شهرداری اصفهان هم در همین راستا سطل‌هایی را در مدارس برای تفکیک زباله اختصاص می‌دهد.

رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با اجرای این طرح در ناحیه یک به صورت پایلوت و برگزاری دوره آموزشی شرایط جدیدی برای دانش‌آموزان و کمک به محیط زیست فراهم می‌شود.

منوچهری با تاکید بر اینکه روز دوم اردبیشهت ماه روز جهانی زمین پاک است افزود: دانش‌آموزان در این دوره آموزشی با تفکیک زباله‌ها بهتر آشنا می‌شوند و از محل سازمان پسماند شهرداری اصفهان بازدید می‌کنند.

وی تاکید کرد: با اجرای این برنامه هم خانواده‌ها و هم دانش‌آموزان می‌توانند در اشاعه این فرهنگ در جامعه نقش داشته باشند. مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان امسال بیش از هزار و ۴۰۰ دانش آموز تا پایان سال از این محل بازدید می‌کنند.

کد خبر 368126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.