حضور پررنگ اصفهان در نمایشگاه صنعت نمایشگاهی ایران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان از حضور تمام عیار این شرکت از دوم تا پنجم اسفندماه امسال در دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی ایران (ExpoShow ۲۰۱۹) خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره رسانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان، علی یارمحمدیان اظهار کرد: این نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی طی روزهای دوم تا پنجم اسفندماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: از آنجایی که مرکز نمایشگاهی اصفهان یکی از چهار مرکز معتبر نمایشگاهی کشور به شمار می‌رود، با تمام توان در این نمایشگاه حضور می‌یابد و به ارائه توانمندی‌های خود در این حوزه می‌پردازد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان تاکید کرد: برگزاری این نمایشگاه برای آشنایی تمامی بخش‌های اقتصادی و غیراقتصادی با صنعت نمایشگاهی است همچنین توانمندی‌های شرکت‌های برگزارکننده رویدادهای نمایشگاهی بسیار مهم و قابل توجه محسوب می‌شود.

یارمحمدیان گفت: در  طول سال مراکز نمایشگاهی امکانات ویژه‌ای فراهم می‌کنند تا اصناف و فعالان اقتصادی مختلف، توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند و فرصت‌های لازم برای توسعه کسب و کار خود را پیدا کنند؛ اما این بار، تمامی شرکت‌های فعال در حوزه برگزاری رویدادهای نمایشگاهی گرد هم جمع می‌شوند.

وی اضافه کرد: به این صورت تمامی افراد علاقمند به حوزه نمایشگاهی در بخش‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، هنری، ورزشی و حتی سیاسی متوجه کارکردهای ضروری نمایشگاه برای توسعه کسب و کارها و پیش‌برد تجارت و افزایش ارتباطات می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان یادآور شد: دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی با حمایت‌های ویژه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و به ویژه دکتر بهمن حسین‌زاده، سرپرست این شرکت برپا شده است.

وی با تاکید بر اینکه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در ماه‌های اخیر و پس از تغییر و تحولات مدیریتی، توانسته است جایگاه صنعت نمایشگاهی را به نحو مطلوبی ارتقا دهد، اضافه کرد: نقش نمایشگاه‌ها در بازاریابی و شناسایی بازارهای جدید، شناسایی نیازهای مشتریان، کسب سهم بیشتر از بازار و درک اهمیت حضور در نمایشگاه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفته و آنگونه که انتظار می‌رود، چشم‌انداز روشنی در انتظار این صنعت مهم حوزه اقتصادی و کسب و کار است.

یارمحمدیان با اعلام اینکه شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، یادآور شد: سالانه ۵۰ رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار می‌شود؛ در واقع می‌توان گفت که هر هفته یک رویداد نمایشگاهی در اصفهان برگزار می‌شود که تلاش شده تمامی سلایق و زمینه‌های فعالیتی برای حضور در نمایشگاه در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه نمایشگاه اصفهان علاوه بر مباحث اقتصادی، روی مباحث غیر اقتصادی نظیر اجتماعی و فرهنگی نیز تمرکز ویژه‌ای دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند حمل و نقل پاک، ازدواج، کتاب، قرآن، گردشگری، سلامت و ورزش، کودک و نوجوان و فرش دستباف در کنار ده‌ها عنوان اقتصادی، نشان می‌دهد نمایشگاه اصفهان به جز جنبه‌های اقتصادی، برای جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی و نقش آن در توسعه کشور نیز اهمیت ویژه‌ای قائل است.

کد خبر 368122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.