جلسات بررسی بودجه سه نوبته می‌شود

نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل تعداد زیاد پیشنهادهای نمایندگان به لایحه بودجه سال ۹۸ کل کشور، جلسه رسیدگی به این لایحه به احتمال زیاد سه نوبته می شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، مسعود پزشکیان در جلسه علنی امروز سه شنبه- ۳۰ بهمن- مجلس در پاسخ به تذکر محسن کوهکن، نماینده لنجان مبنی بر این که هیات رییسه نباید اجازه طرح تمامی پیشنهادات نمایندگان به لایحه بودجه را بدهد افزود: حجم پیشنهادها بسیار زیاد است و نمایندگان درخواست طرح همه این پیشنهادها را دارند.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم که با صحبت با نمایندگان اجازه مطرح شدن به آن دسته از پیشنهادات که قابلیت طرح شدن ندارد را در مجلس ندهیم، اما با آیین نامه موجود چاره‌ای جز این نداریم.

وی افزود: هیات رییسه مجلس جلسه‌ای را در این زمینه برگزار خواهد کرد و بر این اساس احتمالا جلسات مجلس برای بررسی بودجه به صورت سه شیفت خواهد شد در نهایت هیات رئیسه و مجلس در این باره تصمیم گیری می‌کنند.

کوهکن نماینده لنجان در تذکر خود از هیات رییسه به دلیل نحوه مدیریت جلسات مجلس در زمان بررسی بودجه انتقاد کرد و گفت: هیات رییسه باید به گونه‌ای جلسات را مدیریت کند که اجازه طرح هر پیشنهادی را ندهد.

کد خبر 368117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.