پروژه‌های بزرگ بر زمین مانده تا سال ۹۹ به نتیجه می‌رسد

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری اصفهان در صدد است پروژه‌های بزرگ بر زمین مانده از جمله حلقه حفاظتی در بخش شرق شهر از کارخانه قند تا اتصال به بلوار فرزانگان و سالن اجلاس به غیر از موارد هتل و تجاری را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به اتمام برساند.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: سال آینده پروژه‌های شاخص بعد از خط دوم قطار شهری، حلقه حفاظتی است که ۱۶۰ میلیارد تومان برای آن در مناطق ۵، ۶، ۱۰، ۱۴، ۱۵ و مرکزی اعتبار پیش بینی شده است؛ برای ادامه اجرای پروژه سالن اجلاس ۱۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی شده تا درصد پیشرفت آن افزایش پیدا کند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با بیان اینکه در بودجه سال ۹۸ برای آسفالت، پیاده‌روسازی، احداث ورزشگاه و مجموعه‌های فرهنگی پروژه‌های خوبی در نظر گرفته شده است گفت: در صدد هستیم پروژه های بزرگ بر زمین مانده از جمله حلقه حفاظتی در بخش شرق شهر از کارخانه قند تا اتصال به بلوار فرزانگان و سالن اجلاس به غیر از موارد هتل و تجاری را در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به اتمام برسانیم.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان با توجه به شرایط موجود اقتصادی با استفاده از پتانسیل‌های نقدی و غیرنقدی، املاک، امتیازات و سازمان عمران تلاش می‌کند پروژه‌های عمرانی بزرگ شهر اصفهان را با کیفیت مطلوب اجرا کرده و به پایان برساند. امیدوارم وضعیت درآمدی شهرداری بهتر شده و طبق برنامه پروژه‌ها تکمیل شود.

وی تاکید کرد: شهرداری با تمام توان و با وجود اجرای پروژه ای بزرگ مانند مترو این شهامت را داشته که پروژه عظیم حلقه حفاظتی را آغاز کرده و برنامه ریزی کرده تا سال ۹۹ این حلقه بزرگ ترافیکی را در شرق اصفهان اجرا کند.

مظفر با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ پردیس هنر با مساحت بالغ بر ۸۰ هزار مترمربع و خصوصیات منحصر به فرد در منطقه شش تا روزهای آینده و کاهش بدهی های سالن اجلاس سران اظهار امیدواری کرد: اجرای این پروژه‌ها بتواند شور و نشاط بسیار خوبی در شهر اصفهان ایجاد کند.

کد خبر 368101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد بيگي IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۳۰
    0 0
    سلام.... تپه هاي پشت سالن اجلاس و همچنين بالاي پارك اشراق فضاي مناسبي جهت احداث تله كابين و يا تله سيژ ميباشد .... ميتواند در جذب گردشگري و اقامت در شهر بسيار تاثير گزار باشد.