۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
تصادف در بزرگراه صفه

دقایقی پیش در مسیر شرق به غرب بزرگراه صفه دو دستگاه خودرو سواری نیسان و پراید به دلیل رعایت نکردن فاصله طولی و سرعت بالا تصادف کرده و ترافیک این مسیر را افزایش دادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر، امروز- دوشنبه ساعت ۱۹- جنوب به شمال خیابان  شمس‌آبادی به دلیل پارک دوبل خودروها ترافیک سنگینی دارد.

بر اساس این گزارش، تردد خودروها در مسیر رفت و برگشت خیابان کمال اسماعیل با توجه به ترافیک سنگین به سختی امکان‌پذیر است، از سمت میدان انقلاب ورودی خیابان مطهری نیز مشابه این وضعیت را دارد.

طول خیابان نشاط، خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه نورباران تا میدان بزرگمهر، میدان مسیر حرکت  به سمت چهارراه فرایبورگ و میدان آزادی ورودی خیابان چهارباغ بالا تا تقاطع شریعتی از دیگر مسیرهای شلوغ این لحظات شهر اصفهان است.

ترافیک در مسیر شرق به غرب خیابان عبدالرزاق به دلیل پارک دوبل خودروها باعث کُندی رفت و آمدها شده است، اما در خیابان‌های مرکزی شهر از جمله خیابان‌های باغ‌گلدسته، چهارباغ پایین و طیب ترافیک نیمه‌سنگین مشاهده می‌شود.

خیابان توحید ترافیک سنگینی دارد و حجم رفت و آمد خودروها در هر دو مسیر رفت و برگشت این خیابان به خصوص چهارراه پلیس زیاد است.

از سمت میدان خواجو به سمت چهارراه آبشار به دلیل انجام اقدامات عمرانی تردد خودروها به سختی انجام می‌شود، در مسیر روگذر خیابان امام خمینی(ره)  مشکلی در رفت و آمد خودروها وجود ندارد.

در خیابان پروین اعتصامی حدفاصل چهارراه دشتستان تا تقاطع جی خودروها در یکدیگر قفل شده‌اند، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود که این مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب نکنند.

کد خبر 368074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.