نوروزی اعلام کرد: توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار در بودجه ۹۸

شهردار اصفهان گفت: در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان، مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق کمتر برخودار شهر دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی بعدازظهر امروز ( دوشنبه) در آیین کلنگ‌زنی سه پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهارکرد: امروز ۲۰۹ میلیارد ریال پروژه در این منطقه کلنگ‌زنی می شود که هر کدام می‌تواند بخشی از مشکلات این منطقه را رفع کند؛ بسیار خوشحالم که برای چندمین بار در منطقه کمتر برخوردار  ۱۴ حضور پیدا کردم، در منطقه ۱۴ بزرگترین پروژه‌های شهر از جمله حلقه حفاظتی، خط دو قطار شهری و جاده فرزانگان در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: برای ما مایه افتخار است که بتوانیم در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان تعادل ایجاد کنیم و البته در این راستا حمایت‌های مورد نیاز را انجام داده و زیرساخت‌ها را قوی‌تر خواهیم کرد.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اگرچه منطقه ۱۴ به دلیل بی‌توجهی‌ها دچار مشکلات متعددی است، اما مسیری که انتخاب شده و اقدامات صورت گرفته با تلاش شهردار این منطقه بسیار مطلوب بوده به طوری که قطعاً شاهد رشد و شکوفایی منطقه خواهیم بود تا مردم زندگی راحت‌تری داشته باشند.

نوروزی اظهارکرد: امروز برای کلنگ‌زنی سه پروژه نسبتاً متوسط از جمله خیابان منتظرالمهدی، ورزشگاه عمان سامانی و ورزشگاه ارزنان به این منطقه آمدیم؛ با اجرای این پروژه‌ها شاهد رفع برخی محرومیت‌ها خواهیم بود، زیرا امکانات خوبی برای تأمین رفاه هرچه بیشتر فرزندان این منطقه فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از بودجه حمل و نقل عمومی که بخش‌های عمرانی را نیز در برمی‌گیرد، در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان است، تأکید کرد: حلقه حفاظتی و برخی دسترسی‌ها برای رفت و آمد شهروندان از جمله خط دو قطار شهری اصفهان در این منطقه درحال اجرا است، البته پروژه‌های کوچک را نیز در دستور کار قرار داده‌ایم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: عملکرد یک سال و نیم گذشته شورای شهر و شهرداری اصفهان بیانگر توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار بوده است.

کد خبر 368068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.